Tja ik zat er meer mee toen we al 7 jaar geen kampioen waren gewordenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah Ajax heeft hem straks al 7 jaar niet gewonnen. Wel een beetje schrijnend aangezien altijd de Ajax cup was.
Tuurlijk zijn landstitels belangrijk. Maar Ajax moet imo altijd op 3 fronten mee doen. Waarom vinden de mensen de beker onbelangrijk maar is het (muv feyenoord uit) wel een blamage als je eruit gaat?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja ik zat er meer mee toen we al 7 jaar geen kampioen waren gewordenBij de beker denk ik er nog wel eens "ohja die hebben we ook al een tijdje niet gewonnen, laat gaan"
Is best leuk om te winnen verder, maar als je de beker wint en het kampioenschap misloopt is het seizoen alsnog mislukt.
Tuurlijk is het B-team minder Mokkie. Asjemenou wat zeg jij nu??quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:59 schreef mokkiemok het volgende:
maar feit is toch dat het elftal waar ze bekers mee spelen helemaal niet onderdoen ten opzichte van de basis 11?
op westerman en gudelj na. en wellicht ghazi (maar zou ook liever Cerny hebben dan)
dus dan kunnen ze de bekerwedstrijden toch net zo goed met deze 11 spelen?
Omdat dat vrijwel altijd wedstrijden zijn die je moet winnen, en het is vaak ook wel zonde op de dag zelf maar ik ben het meestal wel kwijt. Nationale bekercompetities boeien me nooit zoveel, ook in het buitenland niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn landstitels belangrijk. Maar Ajax moet imo altijd op 3 fronten mee doen. Waarom vinden de mensen de beker onbelangrijk maar is het (muv feyenoord uit) wel een blamage als je eruit gaat?
een prijs is ene prijs, maar je moet wel prioriteiten stellen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn landstitels belangrijk. Maar Ajax moet imo altijd op 3 fronten mee doen. Waarom vinden de mensen de beker onbelangrijk maar is het (muv feyenoord uit) wel een blamage als je eruit gaat?
voor europess zijn ze minder, in de eredivisie doen ze niet onder voor de basis 11.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tuurlijk is het B-team minder Mokkie. Asjemenou wat zeg jij nu??
Jong Ajax speelt in de eredivisie gewoon keihard tegen degradatie joh.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:06 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
voor europess zijn ze minder, in de eredivisie doen ze niet onder voor de basis 11.
nog altijd kwalitatief beter dan wat er bijvoorbeeld bij Feyenoord rond loopt.
Denk wel middenmoot.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jong Ajax speelt in de eredivisie gewoon keihard tegen degradatie joh.
maar we spelen niet met de basis 11 van jong ajax.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jong Ajax speelt in de eredivisie gewoon keihard tegen degradatie joh.
Hooguit iddquote:
Thuis winnen ze meestal wel vrij makkelijk, alleen uit hebben ze het lastig. Nou dan kom je wel aan je punten om rond de middenmoot te spelen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Op basis van? Dan zouden ze alles vrij makkelijk moeten winnen in de JL.
Thuiswedstrijden moet wel lukken lijkt me. Tegen W2 speelde men toch ook met de helft van Jong Ajax?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:09 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
maar we spelen niet met de basis 11 van jong ajax.
maar we gaan het zien tegen een eredivisieploeg. Als Bosz dan nog met deze '11' durft te spelen.
Jammer, zou wel leuk zijn om een Amerikaanse ster hier te hebben.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:52 schreef mokkiemok het volgende:
CAS-tribunaal keurt transfer Amerikaan (15) naar Ajax af
als het aan mij lag, zouden we alle wedstrijden van de knvb beker met de nouri's en cernys van ajax spelen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:55 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Thuiswedstrijden moet wel lukken lijkt me. Tegen W2 speelde men toch ook met de helft van Jong Ajax?
Ik vind het in principe beter om 1 of 2 spelers met je vaste team mee te laten doen omdat je dan ook kan zien hoe dat onderling gaat en je er sterker van wordt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:06 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als het aan mij lag, zouden we alle wedstrijden van de knvb beker met de nouri's en cernys van ajax spelen.
hier en daar een wisselspeler van ajax 1 er tussen om ze tevreden te houden. kan je mooi kijken waar de jeugdspelers zijn in hun ontwikkeling naar ajax 1
Slecht idee, na de pot tegen Cambuur gewoon met het eerste.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:06 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als het aan mij lag, zouden we alle wedstrijden van de knvb beker met de nouri's en cernys van ajax spelen.
hier en daar een wisselspeler van ajax 1 er tussen om ze tevreden te houden. kan je mooi kijken waar de jeugdspelers zijn in hun ontwikkeling naar ajax 1
Ik vind het onzin. Wat nou als je verhuist naar een land met ouders enz , zij daar normaal werk hebben en je bij Ajax wilt voetballen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:52 schreef mokkiemok het volgende:
CAS-tribunaal keurt transfer Amerikaan (15) naar Ajax af
kan toch en-en. Af en toe minuten(of een keer basis) in het eerste, en basiskeus in de beker.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het in principe beter om 1 of 2 spelers met je vaste team mee te laten doen omdat je dan ook kan zien hoe dat onderling gaat en je er sterker van wordt.
Lees het artikel eens echt goedquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind het onzin. Wat nou als je verhuist naar een land met ouders enz , zij daar normaal werk hebben en je bij Ajax wilt voetballen?
Dan ben je een uitzondering en krijg je gewoon toestemming.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind het onzin. Wat nou als je verhuist naar een land met ouders enz , zij daar normaal werk hebben en je bij Ajax wilt voetballen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |