Ik zie de waarde en het nut er wel van.quote:
Busquets onderschattenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet gecharmeerd van Busquets en denk ook niet dat Ajax zo'n soort speler zou moeten willen. Vind Busquets nogal een beperkte voetballer. Ondanks dat hij goed is in wat hij doet.
Tja dat noem ik maar gezichtsbedrogquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zie de waarde en het nut er wel van.
Het is alleen niet het type speler waar ik van hou.
Geef mij dan maar een Davids of een Nainggolan ipv een Busquets of een Khedira.
Dit heb ik Riedewald ook zien doen aan het begin van het seizoenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Busquets onderschatten.
In alles zo fantastisch. Die kan briljant het spel verleggen, medespelers tussen de linies aanspelen en zijn lichaam geweldig gebruiken in het geval van schijnbewegingen.
Even stil zijn, gulpje open, zeepje erbij en genieten van Busquets.
https://twitter.com/thewmformation/status/754319293463064576
Busquets.
Dit weet ik heel goed, ook heel goed. Riedewald zijn opbouwende kwaliteiten zijn wat mij betreft de beste in de Eredivisie, vanuit de verdedigende linie gezien.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit heb ik Riedewald ook zien doen aan het begin van het seizoen
Ik ben blij dat je van hem kan genieten, zo geniet ik ook van andere spelers.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Busquets onderschatten.
In alles zo fantastisch. Die kan briljant het spel verleggen, medespelers tussen de linies aanspelen en zijn lichaam geweldig gebruiken in het geval van schijnbewegingen.
Busquets.
Moet wel toegeven dat zijn laatste wedstrijden op VM niet heel goed waren, maar dat was ook toen het duo Klaassen en Gudelj voor zijn neus stondenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit weet ik heel goed, ook heel goed. Riedewald zijn opbouwende kwaliteiten zijn wat mij betreft de beste in de Eredivisie, vanuit de verdedigende linie gezien.
Natuurlijk niet meer dan logisch. In een elftal dat niet klopt, is het vaak moeilijk om alsnog de dingen te doen die een opbouwende speler goed kan. Dat heeft met patronen, gewenning en zoveel meer te maken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet wel toegeven dat zijn laatste wedstrijden op VM niet heel goed waren, maar dat was ook toen het duo Klaassen en Gudelj voor zijn neus stonden
Ik snap ook niet waarom hij niet naast Sanchez speelt ipv Viergeverquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet wel toegeven dat zijn laatste wedstrijden op VM niet heel goed waren, maar dat was ook toen het duo Klaassen en Gudelj voor zijn neus stonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of naast Viergever als linksback. De beste man is gepasseerd op drie posities.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom hij niet naast Sanchez speelt ipv Viergever
Klopt, maar ik zou hem in elk geval opstellen. Vind het bij hem niet echt hetzelfde verhaal als Bazoer die duidelijk in een dip zat. Vond Tete ook niet echt in een dip zitten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet meer dan logisch. In een elftal dat niet klopt, is het vaak moeilijk om alsnog de dingen te doen die een opbouwende speler goed kan. Dat heeft met patronen, gewenning en zoveel meer te maken.
Tja Bosz is gecharmeerd van Viergever en brengt toch wat meer ervaring ofzoquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom hij niet naast Sanchez speelt ipv Viergever
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
De passmap van KOZ-AJA. Niemand in de basiself buiten Tete nam El Ghazi serieus.Arme BoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De passmap van KOZ-AJA. Niemand in de basiself buiten Tete nam El Ghazi serieus.Het middenveld die het meest aan de bal isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Wat dat betreft is de gemiddelde leeftijd van het basiselftal nog vrij hoog voor Ajax-begrippenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat het hem bij Riedewald zit in leeftijd in de as. Just a feeling. Sanchez is natuurlijk vreselijk goed, Onana was meer noodzaak maar doet het ook goed en Dolberg is ook heel goed. Alleen heb je daarnaast dan nog een centrale naast Sanchez, een heel middenveld. Ik denk dat hij liever spelers heeft die echt 90 minuten lang met hun kop bij de wedstrijd zitten en daar anderen op kunnen wijzen. Zo'n Bazoer heeft het daar iets lastiger mee, bijvoorbeeld.
Hahaquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Busquets onderschatten.
Busquets.
De passmap van KOZ-AJA. Niemand in de basiself buiten Tete nam El Ghazi serieus.Veelzeggend verschil tussen Cerny en Ghazi inderdaad. Maar ook tussen Nouri en Bazoer: Bazoer speelt achteruit naar Tete, Nouri vooruit naar Cerny (en bijna nooit naar Dijks).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, jij heb er verstand vanquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet gecharmeerd van Busquets en denk ook niet dat Ajax zo'n soort speler zou moeten willen. Vind Busquets nogal een beperkte voetballer. Ondanks dat hij goed is in wat hij doet.
Dat is mijn mening.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 13:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zo, jij heb er verstand van
Vraag aan Pep of Luis Enrique met welke speler ze beginnen als de opstelling maken. Busquets is van onschatbare waarde voor Barcelona.
Niet over Busquets in elk geval.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 13:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is mijn mening.
Als dat niet in jouw straatje past en jij daardoor denkt dat ik er geen verstand van heb, soit.
De passmap van KOZ-AJA. Niemand in de basiself buiten Tete nam El Ghazi serieus.dat heerlijke middenveldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet je het verschil ook eens zien tussen cerny en younes bijvoorbeeld. Oke het is kozakkenboys, maar dit zit goed in elkaarquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 13:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Veelzeggend verschil tussen Cerny en Ghazi inderdaad. Maar ook tussen Nouri en Bazoer: Bazoer speelt achteruit naar Tete, Nouri vooruit naar Cerny (en bijna nooit naar Dijks).
Gelukkig zijn Pep en Luis wel dol op 'm. Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 13:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet over Busquets in elk geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |