nee dat ik door alle andere factoren het niet nog eens zou doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik wel![]()
Je zegt dat je door hosti helemaal niet meer wil![]()
Maar goed, iedereen snapt dat je satinet zo bedoelt
onder andere dit ja. Echt super irritantquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:31 schreef Cue_ het volgende:
Of gewoon al t gezeur van andere users, voor, na en tijdens t daten..
Had je eerst een andere username? #dtvquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:32 schreef Allures het volgende:
[..]
onder andere dit ja. Echt super irritant
Moet er niet aan denken hoe dat is als je uit elkaar gaat overigens
dat snappen we dus, gaf ik al aanquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:31 schreef Allures het volgende:
[..]
nee dat ik door alle andere factoren het niet nog eens zou doen
Factoren waardoor ik het in eerste instantie sowieso nooit deed. Maar zoals ik al zei: soms lopen dingen zoals ze lopen en kun je wel van alles bedenken maar dat haalt dan niks uit
vond dat niet zo erg eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:32 schreef Allures het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je zelf bepaalt of je zoiets met de rest van het forum deelt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:32 schreef Allures het volgende:
[..]
Eerst bekvechten in de SC waar je allebei post en na een tijdje krijg je er allebei vrede mee en word je weer vriendjesquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:32 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat dus allures.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik wel![]()
Je zegt dat je door hosti helemaal niet meer wil![]()
Maar goed, iedereen snapt dat je dat niet zo bedoelt
yats nog steeds niet geloof ikquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat snappen we dus, gaf ik al aan
ik slowchat met mensen de elkaar ook buiten fok kennenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:35 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je zelf bepaalt of je zoiets met de rest van het forum deelt?
Of zie ik dat verkeerd?
ik heb wel eens gedate na aanleiding van een online game en daar heeft niemand ooit wat van meegekregen.
Hangt er natuurlijk wel vanaf of je partner zijn kop kan houden.
Ahh oke, dat wist ik niet, mijn excuses.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:42 schreef Allures het volgende:
[..]
ik slowchat met mensen de elkaar ook buiten fok kennen
Het zou denk ik krampachtig worden om het dan geheim te houden. En erg lastig
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:44 schreef PeneGrande het volgende:
Ohhh, kon ik vanavond maar in die cup-DDD van Samsz knijpen. Oei oei oei oei oei.
Met je gezicht er tussen en dan prftttttttttttttttttt.
+1quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:44 schreef PeneGrande het volgende:
Ohhh, kon ik vanavond maar in die cup-DDD van Samsz knijpen. Oei oei oei oei oei.
Oh je wilt een herhaling van de date met haar?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:44 schreef PeneGrande het volgende:
Als ze dan de pepperspray achterwege laat...quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 18:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oh je wilt een herhaling van de date met haar?
Deze man hier zegt letterlijk wat elke mannelijke user al vaak gedacht heeft.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:44 schreef PeneGrande het volgende:
Hey, jij betrekt het op jezelf he, ik zeg enkel dat ik het opvallend vindquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:00 schreef Allures het volgende:
[..]
maar ik voer zo'n tekst niet. Dat word er weer door de frusties bij gesleept
Heb ik wat gemistquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 18:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oh je wilt een herhaling van de date met haar?
je quote mij en reageer met 'en dan janken om gelijkheid'quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hey, jij betrekt het op jezelf he, ik zeg enkel dat ik het opvallend vind
Je weet nog geeneens van de Gangbangs die bij users thuis worden georganiseerd!quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:22 schreef meIIyou het volgende:
Wow, half Fok kent elkaar beter dan gedacht.....
Gaat zich er niet in mengen, meelezen is leuker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |