abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166245956
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 13:15 schreef Paxcon het volgende:
Hebben jullie ook dat je sommige mensen een paar keer per week voorbij ziet komen op Tinder? Registreren die zich dan continu opnieuw omdat ze geen matches hebben en hopen dat iemand bij de 3425e keer ze per ongeluk naar rechts swipet?
Nog nooit gehad, misschien ligt het aan jou
pi_166246269
Nou ik heb ondertussen ook wat geliked :@
Allemaal wederzijds maar ze starten niet allemaal een gesprek en daar ben ik dan te lam voor :') :@

Ik gok dat dit wel weer haat los gaat maken maar fuck it :')
  donderdag 27 oktober 2016 @ 20:12:15 #53
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_166246917
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 19:45 schreef Allures het volgende:
Allemaal wederzijds maar ze starten niet allemaal een gesprek en daar ben ik dan te lam voor :') :@

Geen haat, wel onbegrip. Als je iemand wil leren kennen kun je ook zelf het ijs breken.
pi_166246983
quote:

Post je Tinder profiel.
pi_166246988
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 20:12 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Geen haat, wel onbegrip. Als je iemand wil leren kennen kun je ook zelf het ijs breken.
maar daar doe je nogal een aanname. Iemand naar rechts swipen is niet meteen dat ik iemand graag wil leren kennen
Het is een optie, zoals een glimlach of een knipoog, meer niet.
Als er wat van komt dan zie ik dan wel. Als dat niet zo is, dan niet he
  donderdag 27 oktober 2016 @ 20:23:49 #56
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166247186
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 20:15 schreef Allures het volgende:

[..]

maar daar doe je nogal een aanname. Iemand naar rechts swipen is niet meteen dat ik iemand graag wil leren kennen
Maar je vindt t wel 'jammer' wanneer een ander geen gesprek start? Want zo lees ik je eerste bericht.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166247218
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 20:15 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja, klopt wel eigenlijk. Ik heb ook genoeg matches waar ik niet op gereageerd heb, of niks tegen zeg. Maar als 't andersom gebeurt scheld ik ze toch altijd wel even subtiel -in mijn hoofd- uit :P .
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  donderdag 27 oktober 2016 @ 20:26:32 #58
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166247244
Whehe, Tinder doet t niet meer :').
pi_166247253
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 20:23 schreef Samzz het volgende:

[..]

Maar je vindt t wel 'jammer' wanneer een ander geen gesprek start? Want zo lees ik je eerste bericht.
Je hebt ook meisjes die in hun profieltekst hebben gezet dat de man het gesprek moet beginnen. Vervolgens begin je die dan -wat ik al onzin vind, maar goed-, en dan krijg je allemaal van die gesloten antwoorden terug.
Ja, dan snap ik inderdaad wel met wat voor onzeker kutje ik te maken heb :r
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  donderdag 27 oktober 2016 @ 20:27:37 #60
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_166247277
quote:
14s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 20:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Je hebt ook meisjes die in hun profieltekst hebben gezet dat de man het gesprek moet beginnen. Vervolgens begin je die dan -wat ik al onzin vind, maar goed-, en dan krijg je allemaal van die gesloten antwoorden terug.
Waarom zou je met zulke verwaande kinderen contact willen?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 27 oktober 2016 @ 20:28:24 #61
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166247295
quote:
14s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 20:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Zijn die er serieus? Waarom begin je daar überhaupt een gesprek mee?
pi_166247346
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Waarom zou je met zulke verwaande kinderen contact willen?
Omdat ik er gewoon vaak vanuit ga dan, dat ze het zelf niet durven. Blijkt achteraf ook wel volgens mij. Heeft niet steeds iets met verwaand te maken. Dat is pas als ze, met die tekst in hun profiel, zelfs dan niet reageren :P
pi_166247380
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 20:28 schreef Samzz het volgende:

[..]

Zijn die er serieus? Waarom begin je daar überhaupt een gesprek mee?
Omdat ze er nog wel leuk uit kunnen zien. Ik vertrouw er wel op dat ik t de goede kant op praat o|O Blijkt niet altijd terecht te zijn. *En mijn reactie hierboven* :P
  donderdag 27 oktober 2016 @ 20:32:23 #64
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166247404
quote:
14s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 20:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Omdat ze er nog wel leuk uit kunnen zien. Ik vertrouw er wel op dat ik t de goede kant op praat o|O Blijkt niet altijd terecht te zijn.
Bluh, als ik zoiets zou lezen in t profiel zou ik meteen links swipen :').
pi_166247580
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 20:32 schreef Samzz het volgende:

[..]

Bluh, als ik zoiets zou lezen in t profiel zou ik meteen links swipen :').
True. Maar weet je, ik tinder vaak niet zo serieus. Ik lig gewoon lam op de bank wat te swipen en te praten. En vaak doe ik dat dan alleen op basis vd 1e foto, en bij twijfelachtige interesse bekijk ik het pofiel. Dus zo'n tekst zie ik vaak ook pas als we gematcht zijn :P
  donderdag 27 oktober 2016 @ 20:39:33 #66
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166247628
quote:
14s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 20:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

True. Maar weet je, ik tinder vaak niet zo serieus. Ik lig gewoon lam op de bank wat te swipen en te praten. En vaak doe ik dat dan alleen op basis vd 1e foto, en bij twijfelachtige interesse bekijk ik het pofiel. Dus zo'n tekst zie ik vaak ook pas als we gematcht zijn :P
Ik ook niet echt, maar dat soort tekst vind ik gewoon lame :P. Als je op een simpele app al geen hoi kan zeggen dan is er iets mis met je.
pi_166247718
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 20:39 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ook niet echt, maar dat soort tekst vind ik gewoon lame :P. Als je op een simpele app al geen hoi kan zeggen dan is er iets mis met je.
True again :+
pi_166247734
quote:

Allures is een lekkerding confirmed :@

quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 20:39 schreef Samzz het volgende:

[..]

Denk dat het er ook mee te maken heeft dat veel jongens/mannen dit ook gewoon als een gegeven accepteren? Een bepaald deel van de mannen en vrouwen vindt op elkaar afstappen lastig. De dames lossen dat op met zo'n lullig tekstje en de heren openen een zeurtopic op Fok over het niet kunnen krijgen van een vriendin. :P
Maar inderdaad, eisen stellen in de profieltekst is niet iets waar ik warm voor loop. :P
Ik doe mijn best.
pi_166248239
quote:

[..]

Zo herkenbaar dit 8)7 :W
pi_166248333
ik ben in de ban van één van m'n Grieken, het is zo leuk! zsm mee afspreken als het aan mij ligt :)
via Tinder dus
pi_166248384
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 20:57 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Zo herkenbaar dit 8)7 :W
dit valt voor mij in dezelfde categorie als mannen met profieltekst:
"24/48u niet reageren = MATCH OPHEFFEN!!!"
pi_166248620
quote:
17s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 21:00 schreef RiceCooker het volgende:
ik ben in de ban van één van m'n Grieken, het is zo leuk! zsm mee afspreken als het aan mij ligt :)
via Tinder dus
Gefeliciteerd! :)

quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 21:01 schreef RiceCooker het volgende:

[..]

dit valt voor mij in dezelfde categorie als mannen met profieltekst:
"24/48u niet reageren = MATCH OPHEFFEN!!!"
Bestaan die serieus? Kan me niet voorstellen dat mensen daar op reageren.
Dat is niet alleen veeleisend, maar ook gewoon ronduit onbeschoft.
Ik doe mijn best.
pi_166248786
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 20:23 schreef Samzz het volgende:

[..]

nee hoor. Als ik het gevoel had echt wat mis te lopen zou ik wel wat zeggen natuurlijk
Ik ben niet het afwachtende type of zo
pi_166248805
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 21:07 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! :)

[..]

Bestaan die serieus? Kan me niet voorstellen dat mensen daar op reageren.
Dat is niet alleen veeleisend, maar ook gewoon ronduit onbeschoft.
Zal best, al snap ik het ergens heel goed, je hebt die app toch niet voor niets, je hebt een match met iemand en dan zeg je niets.. beetje raar hè ?!
pi_166248894
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 21:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Zal best, al snap ik het ergens heel goed, je hebt die app toch niet voor niets, je hebt een match met iemand en dan zeg je niets.. beetje raar hè ?!
ik heb het vooral voor de lol en omdat het makkelijk is.
Als er ooit iemand mijn aandacht vangt is het mooi mee genomen. Als het niet zo is dan lig ik daar niet wakker van. Zo veel visjes in de zee

Als zo'n app je op wat voor manier raakt is het niet echt wat voor je, of moet je sowieso wat aan je outlook on life doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')