Nog nooit gehad, misschien ligt het aan jouquote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:15 schreef Paxcon het volgende:
Hebben jullie ook dat je sommige mensen een paar keer per week voorbij ziet komen op Tinder? Registreren die zich dan continu opnieuw omdat ze geen matches hebben en hopen dat iemand bij de 3425e keer ze per ongeluk naar rechts swipet?
Geen haat, wel onbegrip. Als je iemand wil leren kennen kun je ook zelf het ijs breken.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:45 schreef Allures het volgende:
Nou ik heb ondertussen ook wat geliked
Allemaal wederzijds maar ze starten niet allemaal een gesprek en daar ben ik dan te lam voor![]()
Ik gok dat dit wel weer haat los gaat maken maar fuck it
Post je Tinder profiel.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:45 schreef Allures het volgende:
Allemaal wederzijds maar ze starten niet allemaal een gesprek en daar ben ik dan te lam voor![]()
maar daar doe je nogal een aanname. Iemand naar rechts swipen is niet meteen dat ik iemand graag wil leren kennenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:12 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Geen haat, wel onbegrip. Als je iemand wil leren kennen kun je ook zelf het ijs breken.
Maar je vindt t wel 'jammer' wanneer een ander geen gesprek start? Want zo lees ik je eerste bericht.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:15 schreef Allures het volgende:
[..]
maar daar doe je nogal een aanname. Iemand naar rechts swipen is niet meteen dat ik iemand graag wil leren kennen
Het is een optie, zoals een glimlach of een knipoog, meer niet.
Als er wat van komt dan zie ik dan wel. Als dat niet zo is, dan niet he
Ja, klopt wel eigenlijk. Ik heb ook genoeg matches waar ik niet op gereageerd heb, of niks tegen zeg. Maar als 't andersom gebeurt scheld ik ze toch altijd wel even subtiel -in mijn hoofd- uitquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:15 schreef Allures het volgende:
[..]
maar daar doe je nogal een aanname. Iemand naar rechts swipen is niet meteen dat ik iemand graag wil leren kennen
Het is een optie, zoals een glimlach of een knipoog, meer niet.
Als er wat van komt dan zie ik dan wel. Als dat niet zo is, dan niet he
Je hebt ook meisjes die in hun profieltekst hebben gezet dat de man het gesprek moet beginnen. Vervolgens begin je die dan -wat ik al onzin vind, maar goed-, en dan krijg je allemaal van die gesloten antwoorden terug.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar je vindt t wel 'jammer' wanneer een ander geen gesprek start? Want zo lees ik je eerste bericht.
Waarom zou je met zulke verwaande kinderen contact willen?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je hebt ook meisjes die in hun profieltekst hebben gezet dat de man het gesprek moet beginnen. Vervolgens begin je die dan -wat ik al onzin vind, maar goed-, en dan krijg je allemaal van die gesloten antwoorden terug.
Ja, dan snap ik inderdaad wel met wat voor onzeker kutje ik te maken heb
Zijn die er serieus? Waarom begin je daar überhaupt een gesprek mee?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je hebt ook meisjes die in hun profieltekst hebben gezet dat de man het gesprek moet beginnen. Vervolgens begin je die dan -wat ik al onzin vind, maar goed-, en dan krijg je allemaal van die gesloten antwoorden terug.
Omdat ik er gewoon vaak vanuit ga dan, dat ze het zelf niet durven. Blijkt achteraf ook wel volgens mij. Heeft niet steeds iets met verwaand te maken. Dat is pas als ze, met die tekst in hun profiel, zelfs dan niet reagerenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou je met zulke verwaande kinderen contact willen?
Omdat ze er nog wel leuk uit kunnen zien. Ik vertrouw er wel op dat ik t de goede kant op praatquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn die er serieus? Waarom begin je daar überhaupt een gesprek mee?
Bluh, als ik zoiets zou lezen in t profiel zou ik meteen links swipenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Omdat ze er nog wel leuk uit kunnen zien. Ik vertrouw er wel op dat ik t de goede kant op praatBlijkt niet altijd terecht te zijn.
True. Maar weet je, ik tinder vaak niet zo serieus. Ik lig gewoon lam op de bank wat te swipen en te praten. En vaak doe ik dat dan alleen op basis vd 1e foto, en bij twijfelachtige interesse bekijk ik het pofiel. Dus zo'n tekst zie ik vaak ook pas als we gematcht zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bluh, als ik zoiets zou lezen in t profiel zou ik meteen links swipen.
Ik ook niet echt, maar dat soort tekst vind ik gewoon lamequote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
True. Maar weet je, ik tinder vaak niet zo serieus. Ik lig gewoon lam op de bank wat te swipen en te praten. En vaak doe ik dat dan alleen op basis vd 1e foto, en bij twijfelachtige interesse bekijk ik het pofiel. Dus zo'n tekst zie ik vaak ook pas als we gematcht zijn
True againquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, maar dat soort tekst vind ik gewoon lame. Als je op een simpele app al geen hoi kan zeggen dan is er iets mis met je.
Allures is een lekkerding confirmedquote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:45 schreef Allures het volgende:
Denk dat het er ook mee te maken heeft dat veel jongens/mannen dit ook gewoon als een gegeven accepteren? Een bepaald deel van de mannen en vrouwen vindt op elkaar afstappen lastig. De dames lossen dat op met zo'n lullig tekstje en de heren openen een zeurtopic op Fok over het niet kunnen krijgen van een vriendin.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, maar dat soort tekst vind ik gewoon lame. Als je op een simpele app al geen hoi kan zeggen dan is er iets mis met je.
Zo herkenbaar ditquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
dit valt voor mij in dezelfde categorie als mannen met profieltekst:quote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:00 schreef RiceCooker het volgende:
ik ben in de ban van één van m'n Grieken, het is zo leuk! zsm mee afspreken als het aan mij ligt
via Tinder dus
Bestaan die serieus? Kan me niet voorstellen dat mensen daar op reageren.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:01 schreef RiceCooker het volgende:
[..]
dit valt voor mij in dezelfde categorie als mannen met profieltekst:
"24/48u niet reageren = MATCH OPHEFFEN!!!"
nee hoor. Als ik het gevoel had echt wat mis te lopen zou ik wel wat zeggen natuurlijkquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar je vindt t wel 'jammer' wanneer een ander geen gesprek start? Want zo lees ik je eerste bericht.
Zal best, al snap ik het ergens heel goed, je hebt die app toch niet voor niets, je hebt een match met iemand en dan zeg je niets.. beetje raar hè ?!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:07 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
[..]
Bestaan die serieus? Kan me niet voorstellen dat mensen daar op reageren.
Dat is niet alleen veeleisend, maar ook gewoon ronduit onbeschoft.
ik heb het vooral voor de lol en omdat het makkelijk is.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Zal best, al snap ik het ergens heel goed, je hebt die app toch niet voor niets, je hebt een match met iemand en dan zeg je niets.. beetje raar hè ?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |