quote:
Oh jeequote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Er is een vaag persoon wat bozig nu.
Primaquote:
Kan je lang wachtenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik wacht geduldig op het geniale tegengas.
Heb ik al gegeven. Picasso moet je ook niet beoordelen op z'n laatste schilderij.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik wacht geduldig op het geniale tegengas.
Nee, wel Wim Kan.quote:
Slapen doe ik 1x per dag.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:12 schreef chufi het volgende:
Ik was even aan het in slapen voor straks..
Ik word om 9:30 verwacht.. 20 min. fietsen dus om 9 uur .. Mijn god wat ben ik blij dat ik een man benquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoe laat moet je 1 November opstaan?
Valt mee.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik word om 9:30 verwacht.. 20 min. fietsen dus om 9 uur .. Mijn god wat ben ik blij dat ik een man ben
Ja ik mag de eerste dag uitslapen, maar indien mogelijk begin ik het liefst om 7 uur.. Zou moeten kunnen , maar das dan altijd maar weer de vraag..quote:
Wanneer het moet kan dat wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik mag de eerste dag uitslapen, maar indien mogelijk begin ik het liefst om 7 uur.. Zou moeten kunnen , maar das dan altijd maar weer de vraag..
Werktijden zijn flexibel vanaf 7-9:30quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer het moet kan dat wel.
We gaan het meemaken...quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is mij zelfs gelukt om 3 dagen achter elkaar om 6u te beginnen, was wel gelijk week zowat dood daarna.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |