Hoezo de eerste 2 rondes?quote:
Ik vind hem ook een prima back, maar je denkt toch niet dat grote clubs veel geld neerleggen voor een backje uit de Eredivisie? Alleen Blind ging voor veel geld weg, maar dat kwam omdat Van Gaal hem kende.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rot ff op. Dit is een back en een rechtshalf in 1
The media could not be played.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:56 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/Feyenoord/status/791366932897337344
Deze animatie![]()
Heb je de transfermarkt gezien?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind hem ook een prima back, maar je denkt toch niet dat grote clubs veel geld neerleggen voor een backje uit de Eredivisie? Alleen Blind ging voor veel geld weg, maar dat kwam omdat Van Gaal hem kende.
Ik dacht dat alleen Europees spelende clubs niet tegen elkaar konden komen in de tweede en derde ronde.quote:
Ja daar werd ook op gedoeld.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen Europees spelende clubs niet tegen elkaar konden komen in de tweede en derde ronde.
Ja maar dat soort transfers zie ik niet snel gebeuren, ook als je keek naar de berichten in Frankrijk n.a.v. die interland. Hier vonden we het allemaal geweldig wat hij liet zien omdat hij een paar keer leuk naar voren ging, maar daar vonden ze het niks.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je de transfermarkt gezien?
Feyenoord, ajax & sparta?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zijn echt maar drie ploegen die momenteel iets voorstellen op een goed niveau. Sjeez.
De officiële redenatie is dat "EL/CL" spelende teams elkaar niet kunnen loten. Waarom? Geen idee.quote:
oh ik las het verkeerd.quote:
Zodat we leukere late rondes krijgen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:59 schreef Brammess het volgende:
[..]
De officiële redenatie is dat "EL/CL" spelende teams elkaar niet kunnen loten. Waarom? Geen idee.
Het zijn Fransen. Dat is wat Fransen doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat soort transfers zie ik niet snel gebeuren, ook als je keek naar de berichten in Frankrijk n.a.v. die interland. Hier vonden we het allemaal geweldig wat hij liet zien omdat hij een paar keer leuk naar voren ging, maar daar vonden ze het niks.
Ik moest even denken. Bij RR dacht ik eerst Rellende_Rotscholier en en daarna Rock Racing, maar het is Radio Rijnmond?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:53 schreef onlogisch het volgende:
Je hoort zelfs die dwaas van RR op tv Caland
Je weet vast wel wie ik bedoel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit klopt.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen Europees spelende clubs niet tegen elkaar konden komen in de tweede en derde ronde.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:00 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zit Sparta nog in de beker trouwens?
Dat is toch compleet onzinnig en tegen het principe van een beker in.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zodat we leukere late rondes krijgen.
Zullen ze niet alleen in Frankrijk zo denken.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het zijn Fransen. Dat is wat Fransen doen.
Ja, die wonnen gister van een of ander amateurclubjequote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:00 schreef Vasion het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schijnt van wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:00 schreef Vasion het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik moest even denken. Bij RR dacht ik eerst Rellende_Rotscholier en en daarna Rock Racing, maar het is Radio Rijnmond?of vak RRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Lucky Sparta ook altijd met hun makkelijke lotingenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:01 schreef RvLaak het volgende:
[..], hebben van de één of andere amateurclub gewonnen...
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik moest even denken. Bij RR dacht ik eerst Rellende_Rotscholier en en daarna Rock Racing, maar het is Radio Rijnmond?Vak RRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Klopt.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is toch compleet onzinnig en tegen het principe van een beker in.
Nog thuis ookquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:01 schreef Vasion het volgende:
[..]
Lucky Sparta ook altijd met hun makkelijke lotingen
ach Rotterdam altijd mooi toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:01 schreef Vasion het volgende:
[..]
Lucky Sparta ook altijd met hun makkelijke lotingen
Coppa Italia is nog veel ergerquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is toch compleet onzinnig en tegen het principe van een beker in.
Sjonge jonge. Straks komen ze nog teams van het kaliber PSV tegen. Dan is het klaar met de pret voor Sparta.quote:
Op de één of andere manier, zie ik dat niet gebeuren...quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Sjonge jonge. Straks komen ze nog teams van het kaliber PSV tegen. Dan is het klaar met de pret voor Sparta.
Prima speler, maar net zoals 99/100 spelers die bij Feyenoord komen heeft hij wat meer tijd nodig.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:02 schreef GGMM het volgende:
Berghuis
Ik weet nog dat Feyenoord die speler aantrok en iemand hier zei van "Mooi eindelijk wat creativiteit"
En dan zit hij weer bij Watford.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Prima speler, maar net zoals 99/100 spelers die bij Feyenoord komen heeft hij wat meer tijd nodig.
Hij schijnt al een paar weken niet fit te zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Prima speler, maar net zoals 99/100 spelers die bij Feyenoord komen heeft hij wat meer tijd nodig.
Sportfreunde Lottequote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel grappig om te zien hoeveel stunts er al in de DFB Pokal zijn.
Geelgod fixt dat wel tztquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan zit hij weer bij Watford.
benieuwd tegen wie psv moet xdquote:
Intimideren, kwetsen, vernederen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
Wat was precies het idee achter Kramer laten staan tegen een tegenstander die de bus parkeert?
Inb4 onlogischquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Intimideren, kwetsen, vernederen.
De Taap komt in vorm.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:05 schreef onlogisch het volgende:
De Staaf zit op de bank. Breng hem dan nog even voor de Taap of Toornstra.
Ja ok, maar dat moet je je eigen spelers niet aan willen doenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Intimideren, kwetsen, vernederen.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
benieuwd tegen wie psv moet xd
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:06 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/Markla94/status/791366927230861312
KOEKOEK
twitter:sjoerdmossou twitterde op woensdag 26-10-2016 om 22:05:38Net weer 45 minuten naar Pogba en Zlatan zitten kijken. Vanaf morgen heeft elke voetballer recht op 300% salarisverhoging. reageer retweet
Dat was allemaal niet bestquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:sjoerdmossou twitterde op woensdag 26-10-2016 om 22:05:38Net weer 45 minuten naar Pogba en Zlatan zitten kijken. Vanaf morgen heeft elke voetballer recht op 300% salarisverhoging. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
El Hankouriquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan er niet even een showvoetballertje ingebracht worden voor wat vermaak? We moeten immers nog twintig minuten.
Mo?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan er niet even een showvoetballertje ingebracht worden voor wat vermaak? We moeten immers nog twintig minuten.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wij vinden dit jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Sparta gisteren ook.quote:
Liverpool gaat 'm winnen op deze manier.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach die League Cup boeit toch helemaal niemand.
Zou leuk zijn, maar niet meer dan dat.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liverpool gaat 'm winnen op deze manier.
Roda JC en Excelsior gaan ballen om de laatste plaats gok ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Excelsior is ook weer compleet ingestort na een leuke seizoensstart en het schema wordt er niet makkelijker op.
Smoofie, hafcfan en ik hopen dat Excelsior gaat degraderen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Excelsior is ook weer compleet ingestort na een leuke seizoensstart en het schema wordt er niet makkelijker op.
Valt momenteel nog niet echt iets over te zeggen want het staat bizar dicht bij elkaar. Roda JC staat wel met stip onderaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roda JC en Excelsior gaan ballen om de laatste plaats gok ik.
Ik schat de rest net iets hoger in, maar Heracles, NEC, PEC, Groningen, ADO kunnen allemaal een moeilijk jaar krijgen. de Eagles gaan dat sowieso wel krijgen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Valt momenteel nog niet echt iets over te zeggen want het staat bizar dicht bij elkaar. Roda JC staat wel met stip onderaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |