SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
El Hankouriquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan er niet even een showvoetballertje ingebracht worden voor wat vermaak? We moeten immers nog twintig minuten.
Mo?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan er niet even een showvoetballertje ingebracht worden voor wat vermaak? We moeten immers nog twintig minuten.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wij vinden dit jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Sparta gisteren ook.quote:
Liverpool gaat 'm winnen op deze manier.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach die League Cup boeit toch helemaal niemand.
Zou leuk zijn, maar niet meer dan dat.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liverpool gaat 'm winnen op deze manier.
Roda JC en Excelsior gaan ballen om de laatste plaats gok ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Excelsior is ook weer compleet ingestort na een leuke seizoensstart en het schema wordt er niet makkelijker op.
Smoofie, hafcfan en ik hopen dat Excelsior gaat degraderen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Excelsior is ook weer compleet ingestort na een leuke seizoensstart en het schema wordt er niet makkelijker op.
Valt momenteel nog niet echt iets over te zeggen want het staat bizar dicht bij elkaar. Roda JC staat wel met stip onderaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roda JC en Excelsior gaan ballen om de laatste plaats gok ik.
Ik schat de rest net iets hoger in, maar Heracles, NEC, PEC, Groningen, ADO kunnen allemaal een moeilijk jaar krijgen. de Eagles gaan dat sowieso wel krijgen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Valt momenteel nog niet echt iets over te zeggen want het staat bizar dicht bij elkaar. Roda JC staat wel met stip onderaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |