Die reputatie boeit me juist niet, anders had ik m wel veranderd he.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aldus iemand die het zo vreselijk vond om zijn UI te veranderen voor een weddenschap.

Sow, goeiedag zeg.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aldus iemand die het zo vreselijk vond om zijn UI te veranderen voor een weddenschap.

Als je je weddenschappen niet nakomt?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ieder jaar worden er awards uitgedeeld aan users die hier posten. Bijvoorbeeld de Johan Derksen Award ; De user die altijd zegt waar het op staat.
Zo komt er dit jaar mogelijk ook een tompsv18 award

Ach, dan speelt hij in ieder geval nog.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gedegradeerd tot tijdrekwissel bij Valencia.

Nou ja, dat was nog voor Prandelli er was. Weet niet hoe hij er nu voorstaat en of hij überhaupt bij de selectie zat tegen Barcelona.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ach, dan speelt hij in ieder geval nog.

JRgodquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]

Open een topic over je PSV-obsessie.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:07 schreef GGMM het volgende:
Als Feyenoord dit wint zijn ze verder gekomen in de beker dan PSV.

Nepsupporter.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:07 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb er in ieder geval niet slecht aan gedaan vanavond gewoon thuis te blijven

Successupporter.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:07 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb er in ieder geval niet slecht aan gedaan vanavond gewoon thuis te blijven

Eens.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:07 schreef onlogisch het volgende:

Ik hoopte al dat Feyenoord voor zou komen maar nu hoop ik het helemaalquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Feyenoord voor komt zap ik naar de Manchester derby

Ik blijf dan gewoon hier posten hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat Feyenoord voor zou komen maar nu hoop ik het helemaal

Kapi heeft geen vriendjes nodig om plezier te hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:10 schreef onlogisch het volgende:
Pijnlijk dat niemand inhaakt op de posts van Kapiteintje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |