Ik ga vaak voetbal bij mijn paps kijken en die heeft fox. Zelf heb ik niet eens zo'n kastje waarop dat kan johquote:
Wat een heldenclubquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:22 schreef Caland het volgende:
Henk Dissel wordt gewoon nog even gedraaid.
@JanCees
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Stop eens met die kut Nederlandse muziek joh
Ik heb ook geen kastje maar gewoon zo'n Ziggo kaart.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga vaak voetbal bij mijn paps kijken en die heeft fox. Zelf heb ik niet eens zo'n kastje waarop dat kan joh
Welke provider? De meeste leveren nl een Go abo bij hun tv abo...quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga vaak voetbal bij mijn paps kijken en die heeft fox. Zelf heb ik niet eens zo'n kastje waarop dat kan joh
Er IS niet eens een wedstrijd (live)quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:25 schreef KingRoland het volgende:
Leuk weer jongens, nu weer over naar de wedstrijd.
Beetje hypocriet om eerst over het weer te beginnen om vervolgens ons te verplichten ontopic te gaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:25 schreef KingRoland het volgende:
Leuk weer jongens, nu weer over naar de wedstrijd.
Ik zag het niet als belediging.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had beter kunnen terugkomen met "Kom een weddenschap na". Dit komt erg zwak over.
Kramer is de nieuwe Crouchquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind je?
Wow, onze talenten worden vaak wel heel erg onterecht opgehemeld door Feyenoorders.
Wij kunnen dat niet meer want er komt weinig nieuws meer doorquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind je?
Wow, onze talenten worden vaak wel heel erg onterecht opgehemeld door Feyenoorders.
En dat met de beste jeugdopleiding van Nederland.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wij kunnen dat niet meer want er komt weinig nieuws meer door.
AZ heeft die al twee jaar.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat met de beste jeugdopleiding van Nederland.
Zodra Marokkanen in groepjes komen gaat het mis.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:29 schreef Smoofie het volgende:
Ziyech is een goede mentor voor nouri.
oh dat zorgt Blind wel voor.quote:
in groepjes komen, hihiquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Zodra Marokkanen in groepjes komen gaat het mis.
Als Blind dan nog bondscoach is.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh dat zorgt Blind wel voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |