wrm jat je mijn opsiewopsie alsof het alleen voor mij isquote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:31 schreef Opsonisatie het volgende:
M'n scharrel is vandaag jarig en is 23 jaar geworden en hij is nu in Limboergh maar ik wil een leuk cadeautje aan hem geven. Wat is een leuk cadeau voor een soort van volwassen man ?
Kusjes van opsiwopsie
Je hebt pas genoeg drank als je dood bent...quote:
je natte doosquote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:31 schreef Opsonisatie het volgende:
M'n scharrel is vandaag jarig en is 23 jaar geworden en hij is nu in Limboergh maar ik wil een leuk cadeautje aan hem geven. Wat is een leuk cadeau voor een soort van volwassen man ?
Kusjes van opsiwopsie
Het is een meisje gewordenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 00:30 schreef Fylax het volgende:
Laat je ons weten wat het geworden is?
Kan dus niet want beiden stage + druk + buitenland reisjesquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:11 schreef BredeBroeder het volgende:
Samen wat doen, snowworld of een weekendje weg o.i.d.
Toch wat leuker dan een materieel cadeau vind ik.
Ach je hebt nog even voor zijn volgende....quote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kan dus niet want beiden stage + druk + buitenland reisjes
Heb nog steeds geen idee...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:35 schreef KREEFTx het volgende:
Goede relatie als je op een forum aan willekeurige mensen advies gaat vragen die geen idee hebben om wat voor soort man het gaat, wat zijn interesses en hobby's zijn.
Het is een sportertje, houdt van voetbal en wielrennen en bier. Echt zo'n fitguy snap je.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:35 schreef KREEFTx het volgende:
Goede relatie als je op een forum aan willekeurige mensen advies gaat vragen die geen idee hebben om wat voor soort man het gaat, wat zijn interesses en hobby's zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |