Die boze chauffeur in een kut Twingo had ook wel wat, je moet er nog iets meer de zelfspot ingooien dan.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 03:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, muziek livestreams i.c.m een beetje ouwehoeren werkt inderdaad best behoorlijk.
Prankster? Dat zijn toch die 3 gasten die allemaal zieke shit doen? Die kijk ik regelmatig. Of is dit iemand anders?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 02:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een vrij bekende vloggger, heeft 430k abonnees. Die begon opeens mee te lullen in m`n live stream
Hoe bedoel je, meer zelfspot?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 03:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die boze chauffeur in een kut Twingo had ook wel wat, je moet er nog iets meer de zelfspot ingooien dan.
Dat je zelf in vrouwenauto zit bijv.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 03:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, meer zelfspot?
Van de FP bedoel je?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 03:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw Fok! is ook erg blij met je wanneer ik naar aantal views kijk
Op de FP kom ik haast nooit, gewoon hier op forum al.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 03:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Van de FP bedoel je?Ik doe het graag.
Het is voor FOK! goed, en voor mijn kanaal ook
Je ken vanuit kantine zien en filmen hoe hard ie eraf stuitert.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 03:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
Hahaha, of Fylax op jouw knol.
Nee maar serieus Piet, lijkt mij wel leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |