Hij gaat z'n jobcoach bellen wat die ervan vindt.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:26 schreef ambertje90 het volgende:
Oh, even kijken. Benieuwd welk excuus er deze keer komt!
Kies dan een haalbaar tijdstip want midden op de dag of midden in de nacht is natuurlijk niet gunstig voor de meestenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
http://www.youtube.com/c/BradgeTV/live
Ben weer live
Laatste keer deze week, vanaf vanmiddag (na deze stream) Word het streamen 1-2 keer per week tenzij er echt wat gebeurd wat het live streamen waard is. (of tenzij ik lekker muziek wil maken, maar dat zal ik proberen terug te drinken naar en keer per week)
Energieabonnementen aan de deur verkopen is eigenlijk een bijbaan. Net als outbound callcenters waar je abonnementen moet verkopen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:26 schreef ambertje90 het volgende:
Oh, even kijken. Benieuwd welk excuus er deze keer komt!
Daar heb je geen tijdsdruk, wil je zeggen?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:47 schreef Sander166 het volgende:
Dan is pakketjes bezorgen voor DHL toch relaxter.
Dat is ook niet werk dat ik vind passen. Mijn collega was voorheen een manager die jongeren begeleidde met het deur-aan-deur verkoop. Maar dat is echt een commerciële jongen en hij zei ook dat je het daar niet lang volhoudt als je niet je targets haalt.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:47 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Energieabonnementen aan de deur verkopen is eigenlijk een bijbaan. Net als outbound callcenters waar je abonnementen moet verkopen.
Verdient geen reet, tenzij je veel verkoopt. Vaak hebben ze ook targets die je moet halen, anders kan je vertrekken. Dan is pakketjes bezorgen voor DHL toch relaxter.
Oh man!! geweldig!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:47 schreef Sander166 het volgende:
Net als outbound callcenters waar je abonnementen moet verkopen.
quote:-Met Ambertje
"Goedenavond, met blahblah van blah blah. Ik bel u over uw uitvaartverzekering met het aanbod om daar eens naar te kijken, maar dat mag alleen als het de laatste drie jaar niet is gebeurd, is dat bij u het geval?"
-Uhhhhh, heeft u een kopie van de code telemarketing bij de hand?
"Nee"
-Oh dat is niet zo mooi, dat moet volgens artikel 12 van die code namelijk wel.
"......"
-In artikel 5 daarvan staat ook dat u mij moet vragen of het gelegen komt.
"Heb ik dat niet gedaan dan?"
-Nee, en nu zou ik volgens artikel 10 uit uw bestand verwijderd willen worden.
"Artikel 10?"
- <klik>
Trinnggggggg Tringggggg
-Met Ambertje
"met Blah Blah, komt het gelegen dat ik bel?"
-Nee, waarom denk je dat ik ophing?
"Ïk wilde mijn excuses even aanbieden"
-Oh da's netjes, goededag. <klik>
nou nou nou was een jack russel ofzo een hele oudequote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:17 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
zo hoef je nou ook weer niet te doen tegen onze braad : /
Zo, wat vernieuwend!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
MED / En daar is het nieuwe kind en we noemen het:YNG
Objectief gezien, is het gewoon niet bepaald innovatief.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eeehh nie zo negatief heGive it a chance
quote:
Zie hier: mensen die nogal boos zijn omdat zij graag de moderator hadden willen zijn!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Objectief gezien, is het gewoon niet bepaald innovatief.
Ambertje speelt altijd moedertje voor onze braadsterquote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij wordt ermee doodgegooid en het begint een beetje saai te worden. Wat maakt het uit of hij ritme heeft of niet? Hij heeft genoeg tips gehad de afgelopen jaren, de keuze is aan hem of hij daar wat mee wilt doen. Er elke ochtend/middag maar weer op door blijven gaan wordt op den duur gewoon vervelend. Heeft ook niks met zijn Youtubekanaal te maken.
Misschien ergens anders een topic maken 'bemoeder hier Braddie' ofzo.
Ja, je wordt bedankt, door deze post is mijn muur nu 2 gaten rijker.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Zie hier: mensen die nogal boos zijn omdat zij graag de moderator hadden willen zijn!
Neh is het ook niet, maar toch leuk dat men weer een plekje biedt voor al die topics waar de afgelopen jaren alleen maar ">PUB" gepost werdquote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Objectief gezien, is het gewoon niet bepaald innovatief.
Op den duur begint dat wel op te vallen ja. Maar goed, ook hij heeft het recht om hier te posten, mits het gedrag nog enigszins normaal blijft.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ambertje speelt altijd moedertje voor onze braadster
En daarnaast is ze betweterig en irritant. Maar dat zal je wel bekend zijn
Gewoon een t-shirt ophangen om ze te verbergen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:40 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, je wordt bedankt, door deze post is mijn muur nu 2 gaten rijker.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon een t-shirt ophangen om ze te verbergen.
Eerste grap van ggmm waar ik van gniffelde.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon een t-shirt ophangen om ze te verbergen.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:25 schreef MissionPhailed het volgende:
Op één of andere manier zie ik de laatste weken meer en meer blauwe eerste generatie Twingo's rijden. De invloed van BradgeTV in mijn dagelijks leven -bewust én onbewust- neemt beduidend toe ... !
Het is een vent.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ambertje speelt altijd moedertje voor onze braadster
En daarnaast is ze betweterig en irritant. Maar dat zal je wel bekend zijn
braddie, serieuze vraag: hoe is het met je? kan me voorstellen dat negatieve aandacht op dumpert wel eea met je doet.quote:
Dit!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:25 schreef MissionPhailed het volgende:
Op één of andere manier zie ik de laatste weken meer en meer blauwe eerste generatie Twingo's rijden. De invloed van BradgeTV in mijn dagelijks leven -bewust én onbewust- neemt beduidend toe ... !
Uiteraard! Net als Tootliefhebberquote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nog immer fanatiek Bradgeliefhebber?
Braddie is tof, moet gewoon lekker z'n ding blijven doen en kijken welke baan op den duur bij hem past zodat ie lekker in zn vel zit.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:53 schreef Voszje het volgende:
[..]
Uiteraard! Net als TootliefhebberJij dan?
Ja duh, maar wat was het excuus?quote:
En wat voor een!quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:04 schreef Chr1st1aan het volgende:
En gaat het worden die aangeboden baan?
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja leuk jongens die gifjes en dat gelul over mijn baan wel/niet.
anyway's, bedankt voor je lieve woorden toto.
het gaat overigens best goed met mij. Met de band iets minder maar dat leg ik zo uit
Was gewoon benieuwd of het iets gaat worden voor je.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja leuk jongens die gifjes en dat gelul over mijn baan wel/niet.
anyway's, bedankt voor je lieve woorden toto.
het gaat overigens best goed met mij. Met de band iets minder maar dat leg ik zo uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |