Ik kwalificeer het feit dat de man in het bovenstaande filmpje op FOK! actief is onder de gebruikersnaam ambertje90 als ''zeer opmerkelijk''.quote:
Ik ben blij dat tenminste iemand het kan waarderen aangezien de hoofdpersoon van dit topic niet louter positief is over mijn postgedrag.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:18 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Meester der GIFs chroestjov
Je bent bijna 3 uur live geweest?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja vind ik ook, maar goed doe je niks aan.
http://www.youtube.com/c/BradgeTV/live
pvt bbquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 06:28 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Je bent bijna 3 uur live geweest?Hoeveel tokens leverde dat op?
Boohhquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 09:39 schreef IJsmuts het volgende:
Braai, ivm drukte (en achterlijke tijden) kan ik niet heel veel live streams mee pakken, maar zoals nu op mijn thuiswerkdag heb ik die laatste van 3 uuropstaan, helemaal prima vermaak, gaat goed
![]()
Wel moet je nu echt even je hokje gaan aanpakken, of iig een beetje stofzuigen voordat je live gaat. Ik zou als ik jou was een licht laminaatje leggen , de muren even bijwerken en witten, mooie plint leggen. Een mooi palissander lowboard tegen de achter muur met daarop BradjeTV in neon letters en een leuk plantje er op. Ook even goed uitlichten met wat leuke lampen. Er is vast wel een Fokker die dat in ene plaatje kan shoppen ter voorbeeld en dan gewoon de klus live streamen!
misschien even een crowdfunding opstartenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 09:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Boohh
Hij zei al dat pimpen op de planning stond maar deze pimp is goei
Dat gerochel was toch wel de kers op de taart!quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:06 schreef ambertje90 het volgende:
Ik zit de twee uur die ik gemist had nu na te kijken, maar alsjeblieft bradge, niet meet live eten. Ik word helemaal onpasselijk van je boeren, hoesten, kuchen, drinken en smakken. En dan dat gesnuif, je hebt toch wel een tissue in dat faphok van je?
Ik ben op het juiste moment afgehaakt om te gaan slapen, lees ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:06 schreef ambertje90 het volgende:
Ik zit de twee uur die ik gemist had nu na te kijken, maar alsjeblieft bradge, niet meet live eten. Ik word helemaal onpasselijk van je boeren, hoesten, kuchen, drinken en smakken. En dan dat gesnuif, je hebt toch wel een tissue in dat faphok van je?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:00 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik ben op het juiste moment afgehaakt om te gaan slapen, lees ik.
Geniale film datquote:
Mooie film jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:05 schreef Voszje het volgende:
[..]
Geniale film datLekker Oostblok dat Bratislava & Madame Vandersexxx in Amsterdam.
Kon het me ook al niet voorstellenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mooie film jahehe
gelukkig is Bratislava niet echt zo erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |