Neh is het ook niet, maar toch leuk dat men weer een plekje biedt voor al die topics waar de afgelopen jaren alleen maar ">PUB" gepost werdquote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Objectief gezien, is het gewoon niet bepaald innovatief.
Op den duur begint dat wel op te vallen ja. Maar goed, ook hij heeft het recht om hier te posten, mits het gedrag nog enigszins normaal blijft.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ambertje speelt altijd moedertje voor onze braadster
En daarnaast is ze betweterig en irritant. Maar dat zal je wel bekend zijn
Gewoon een t-shirt ophangen om ze te verbergen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:40 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, je wordt bedankt, door deze post is mijn muur nu 2 gaten rijker.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon een t-shirt ophangen om ze te verbergen.
Eerste grap van ggmm waar ik van gniffelde.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon een t-shirt ophangen om ze te verbergen.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:25 schreef MissionPhailed het volgende:
Op één of andere manier zie ik de laatste weken meer en meer blauwe eerste generatie Twingo's rijden. De invloed van BradgeTV in mijn dagelijks leven -bewust én onbewust- neemt beduidend toe ... !
Het is een vent.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ambertje speelt altijd moedertje voor onze braadster
En daarnaast is ze betweterig en irritant. Maar dat zal je wel bekend zijn
braddie, serieuze vraag: hoe is het met je? kan me voorstellen dat negatieve aandacht op dumpert wel eea met je doet.quote:
Dit!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:25 schreef MissionPhailed het volgende:
Op één of andere manier zie ik de laatste weken meer en meer blauwe eerste generatie Twingo's rijden. De invloed van BradgeTV in mijn dagelijks leven -bewust én onbewust- neemt beduidend toe ... !
Uiteraard! Net als Tootliefhebberquote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nog immer fanatiek Bradgeliefhebber?
Braddie is tof, moet gewoon lekker z'n ding blijven doen en kijken welke baan op den duur bij hem past zodat ie lekker in zn vel zit.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:53 schreef Voszje het volgende:
[..]
Uiteraard! Net als TootliefhebberJij dan?
Ja duh, maar wat was het excuus?quote:
En wat voor een!quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:04 schreef Chr1st1aan het volgende:
En gaat het worden die aangeboden baan?
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja leuk jongens die gifjes en dat gelul over mijn baan wel/niet.
anyway's, bedankt voor je lieve woorden toto.
het gaat overigens best goed met mij. Met de band iets minder maar dat leg ik zo uit
Was gewoon benieuwd of het iets gaat worden voor je.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja leuk jongens die gifjes en dat gelul over mijn baan wel/niet.
anyway's, bedankt voor je lieve woorden toto.
het gaat overigens best goed met mij. Met de band iets minder maar dat leg ik zo uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |