Toch raar dat ik als 100ste niet even genoemd word. Ga me maar weer uitschrijven...quote:
dan doe je dat toch sarcast ?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:23 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Toch raar dat ik als 100ste niet even genoemd word. Ga me maar weer uitschrijven...
wie weet!quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:10 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Een samenwerking met Frank in 'De Zeurende Chaffeur' lijkt me wel interessant, evenals eentje in je 'Toerist uithangen in'-serie.
Het moet wel bijzonder blijven hequote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:39 schreef Paul het volgende:
Braddie ga je please weer live vanaaf? Anders kan ik niet slapen
En daarvoor moet die auto doorrijden om die tegemoetkomende fietser dood te rijden?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:22 schreef Travel. het volgende:
Auw Bradge, op 0:55 heeft de voetganger gewoon voorrang, rechtdoor op dezelfde weg en jij slaat af. Mocht het nog niet gezegd zijn.
Kan de situatie niet goed overzien.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:22 schreef Travel. het volgende:
Auw Bradge, op 0:55 heeft de voetganger gewoon voorrang, rechtdoor op dezelfde weg en jij slaat af. Mocht het nog niet gezegd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |