Beetje als Haagse Sjonnie.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Beetje als Haagse Sjonnie.
Ging over de hoeveelheid wiet die ik in mijn schooletui had. Pa vond dat het maar max een gram mocht zijn. Ik was van mening dat 5 gram prima was om de dag door te komen.
mietjequote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:42 schreef Kittekop het volgende:
Ja binnenmonds als de deur dicht ging
ik weetquote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:45 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Tokkie! Beetje je moer uitschelden.
per ongelijkquote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:41 schreef Hermanusvanurbanus het volgende:
Ja, heel weinig, en niet al te hard.
Oelewapper en Kletsmajoor schoten er soms zo per ongelijk uit.
Heb ik ook wel eens gehad. Maar idd, dan houdt iets je tegen. Je hand wordt een soort afgeremd op het moment supreme. Je onderbewuste grijpt in, zegt 'NEE!'quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
En geslagen? Ik 1 keer bijna. Zo kwaad was ik. Overigens zal ik nooit mijn vader of moeder slaan. Hoe boos ik ook ben, iets van binnen houdt mij tegen. Dat is het verschil tussen een normaal persoon en een tokkie.
Nope, echt nooit.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:44 schreef Villas__Rubin het volgende:
Iemand hier nog nooit 'tyfusmens val dood!' oid tegen z'n ouders gezegd?
Why was je boos dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:54 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik schold mijn moeder een keer uit voor kanker hoer maar toen was ik echt boos.
Nee, tjeempig zeg!quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:44 schreef Villas__Rubin het volgende:
Iemand hier nog nooit 'tyfusmens val dood!' oid tegen z'n ouders gezegd?
Hoe reageerde ze toen?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:56 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Lang verhaal maar ging over mijn geld en dat ze steeds weg was etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |