Misschien onbedoeld, daar komt het op neer. Ik heb al meerdere keren aangegeven aan leden van 'pas op, discussie gaat nu over naar religie'. Desondanks willen mensen daar blijkbaar graag met mij over praten? (noem het eerder, erop aanvallen)quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jeetje nu ben je mijn woorden wel aan het verdraaien.
fylax kan ons vast vertellen wanneer hij vrij komtquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laten we het over Hermann hebben.
lolquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze praat niet met moslima's zonder hoofddoeken dus neem aan van wel...
Nee, maar heb wel honger.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is bijna 1 uur, ben je dik?
Ik ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
fylax kan ons vast vertellen wanneer hij vrij komt
Wil daar echt graag over praten,, anders wordt het hier zo stil en vind het altijd leuk om over het geloof te discussferenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:47 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Misschien onbedoeld, daar komt het op neer. Ik heb al meerdere keren aangegeven aan leden van 'pas op, discussie gaat nu over naar religie'. Desondanks willen mensen daar blijkbaar graag met mij over praten? (noem het eerder, erop aanvallen)
hoe ga jij om met je schaamhaar?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:47 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Misschien onbedoeld, daar komt het op neer. Ik heb al meerdere keren aangegeven aan leden van 'pas op, discussie gaat nu over naar religie'. Desondanks willen mensen daar blijkbaar graag met mij over praten? (noem het eerder, erop aanvallen)
quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laten we het over Hermann hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |