Leer eerst maar eens typfout spellen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:08 schreef Kyubey het volgende:
Die keer dat ik het woord ''jeugd'' leerde spellen.
Eens.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 08:57 schreef Fera het volgende:
Eigenlijk veel uit de tijd dat mijn ouders nog bij elkaar waren. Ook al zijn ze nu beiden veel gelukkiger.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 08:57 schreef Fera het volgende:
Eigenlijk veel uit de tijd dat mijn ouders nog bij elkaar waren. Ook al zijn ze nu beiden veel gelukkiger.
Vast wel. Als je diep graaft. Mijn jeugd was ook niet geweldig, maar als ik er lang over nadenk vind ik genoeg mooie momenten. Een herinnering hoeft maar één moment te zijn, hè.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 02:59 schreef Fylax het volgende:
Ik heb die eerlijk gezegd niet, denk ik
Dit maakt mij erg verdrietig.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 02:59 schreef Fylax het volgende:
Dan moet ik echt héél diep graven, zal ik strakjes wel doen. Want zo op het eerste oog kan ik niets vinden..quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Vast wel. Als je diep graaft. Mijn jeugd was ook niet geweldig, maar als ik er lang over nadenk vind ik genoeg mooie momenten. Een herinnering hoeft maar één moment te zijn, hè.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 02:59 schreef Fylax het volgende:
De enige dingen waar ik op kan komen zijn de concerten van Ariana Grande & Muse.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |