je bedoeld gelukkig dat jij een kleine minderheid bentquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:47 schreef Crip het volgende:
gelukkig is girly maar een klein percentage van de tyves
Wat ben jij vermoeiend zeg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:52 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
je bedoeld gelukkig dat jij een kleine minderheid bent
je kan je misschien hier een beetje 'gewonnen' voelen omdat je onderdeel uitmaakt van een meerderheid zonder fatsoen, het neemt niet weg dat de dingen die je zegt totaal niet kunnen en dit weet je zelf ook
De Waterloo van General Leequote:
Pardon, zonder fatsoen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:52 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
je kan je misschien hier een beetje 'gewonnen' voelen omdat je onderdeel uitmaakt van een meerderheid zonder fatsoen, het neemt niet weg dat de dingen die je zegt totaal niet kunnen en dit weet je zelf ook
Je bent nu wel erg bezig om jouw levenswijze te indoctrineren bij andere minder gelovige moslimsquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:52 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
je kan je misschien hier een beetje 'gewonnen' voelen omdat je onderdeel uitmaakt van een meerderheid zonder fatsoen, het neemt niet weg dat de dingen die je zegt totaal niet kunnen in combinatie met een hoofddoek en dit weet je zelf ook
Deze vind ik heerlijk voor het slapen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmm... soul en slapen gaat niet echt lekker samen...
Hey Bafqelonquote:
Oh wacht! Deze van John is super chill:quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Deze vind ik heerlijk voor het slapen.
als dit indoctrineren is, dan doen vrijwel alle fokleden dat bij mijquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent nu wel erg bezig om jouw levenswijze te indoctrineren bij andere minder gelovige moslims
Ik geloof ditquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:54 schreef BozeHaas het volgende:
Wedden dat WCH achter girlygirl zit
[ afbeelding ]
je loopt hier tegen iedereen te janken, fucking fanatic.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:53 schreef girlygirl8 het volgende:
als je geen hoofddoek droeg, dan hoorde je echt geen woord van mij
ik neem aanstoot aan je gedrag omdat het een rare associatie met de moslimvrouw opwekt
Dat gaat me te verquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
je loopt hier tegen iedereen te janken, fucking fanatic.Kan je niet gewoon naar IS gaan, gelijkgestemden, en met een beetje geluk ben je hetzelfde jaar nog dood.
Kleine stap voor de mensheid, enorme lach op onze gezichten.
jezusquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:53 schreef girlygirl8 het volgende:
als je geen hoofddoek droeg, dan hoorde je echt geen woord van mij
ik neem aanstoot aan je gedrag omdat het een rare associatie met de moslimvrouw opwekt
nu ga jij er geloof bijhalen hequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Pardon, zonder fatsoen?
Komt dit van dezelfde figuur die Joden wegzette als 'dat volkje' en christenen als niet echte gelovigen en afgodendienaars?
I mean, ferreal?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Psssst Murdera...
I'm your crawling king snake
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |