en 1050¤ lichterquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
8 uur 40 minuten vliegen slechts
is goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sws toffe stad, de blues leeft daar wel ergquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Chicago... dat wil wel, home of the electric blues
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
is goedPoeh denk dat we dan niet verder komen dan A'dam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Freddie King... my manquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Sws toffe stad, de blues leeft daar wel erg
Mot ik weer spoileren?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In Girly haar leven niet. Oh wacht. Islam en Walking Dead.
Ik ben bang dat deze gonorroe een stuk groter is dan je denkt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:47 schreef Crip het volgende:
gelukkig is girly maar een klein percentage van de tyves
heb je nog een fijn slaapmuziekje voor mequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
WELL I GOT MAH BIG FEET IN DA WINDOW
AND MAAAH HEEEEEEEEEEEEAD IS ON DA GROUND
Maar je bent toch Amerika-kenner, ben je er ook geweest en waar?quote:
Hmm... soul en slapen gaat niet echt lekker samen...quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb je nog een fijn slaapmuziekje voor me
Nope... helaasquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar je bent toch Amerika-kenner, ben je er ook geweest en waar?
Wel op de bucketlist?quote:
Oh meer vliegen in 1 klapquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na daar heb je ook andere mensen mee.
Uiteraard... Civil Warquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wel op de bucketlist?
Gettysburg zou je mooi vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |