TR =/= liefde.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Tijd om eens flink wat TR's te zetten...
Breng je Jackie Wilson, Diana Ross en Donna Summer daarvoor mee? die hadden in de 80's ook succesnummersquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat gaat zo maar niet, er zijn PROTOCOLLEN en STATUTEN...
Rebellie!@!
Ja hola... maar wel met allemaal synth meuk ertussen... en Jackie leefde al bijna niet meer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Breng je Jackie Wilson, Diana Ross en Donna Summer daarvoor mee? die hadden in de 80's ook succesnummers
Praat het maar goed jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:40 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
ja geschreven door een niet-moslim met een bevooroordeelde blik
godverdomme hou je bek gewoon eensquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:40 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
wut bedoel?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zaanstad trekt zich uit de Brabantse enclave
Ik heb hier geen woorden vanquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:40 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
neerkijken op mensenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:37 schreef Crip het volgende:
[..]
jou niet jij bent een mongool dadelijk heb ik een dood op mijn naam omdat je nauwelijks kan kauwen
Reet petite was postuum een hit geloof ik, maar 70's disco vind ik ook leukquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja hola... maar wel met allemaal synth meuk ertussen... en Jackie leefde al bijna niet meer.
Neuk jij wel eens met dieren?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:40 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ook, maar ook I Get the Sweetest Feeling, uit 1968.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Reet petite was postuum een hit geloof ik, maar 70's disco vind ik ook leuk
WOWOWOWOWOOWOWOWOOE REAAAAAAAAAALY!?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:42 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
nu ben je ook gewoon mongolisch aant doen ash
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |