Dit is onjuist.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit op een voetbalveld gestaan
Dan ben je een lul, gewoon een lul.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan-Joost weet zichzelf vandaag weer op een nog lager niveau te brengen.
''WAT is Kozakken Boys van plan!??!?!?!?!?!?''
Klopt.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ben je een lul, gewoon een lul.
quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Achteraf vind ik dat Pelle 100% gelijk heeft. Het is een vieze lul die alleen maar gezellig en popiejopie loopt te doen. Hij heeft alleen kritiek als alle fatsoensmensen kritiek hebben. Lekker NEC-Roda JC ophypen tot een fantastische wedstrijd, dan ben je gewoon een lul. Echt een lul. Zijn geveinsde enthousiasme is ook zo walgelijk.
Ik weet nog AZ - Feyenoord begin dit jaar. Toen kwam de spelersbus van Feyenoord net aan en liep iedereen achter hem langs in beeld naar binnen. Ging hij geforceerd zijn verhaal houden en tussendoor ook ''GOEIEMORGEN DIRK, GOEIEMORGEN EL AHMADI'' handjes geven.
Echt, toen kon je me echt boven een WC zien kotsen. Zijn goednieuwsshow is ellende, zelfmoordwaardig en alles wat daarbij komt kijken
De grootste kutjournalist van Nederland.
Jan-Joost is een![]()
![]()
![]()
lul.
Als Kramer iets niet is dan is het sterk.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Groot en sterk, daar win je de oorlog mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |