Dat is echt een kutplek. Vlakbij Rotterdam en Brabantquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naast Dordrecht. Bij de kant van de Noord-Brabant.
Je moet er wel iets aan hebben, hoe vaak heb je nou iets aan het feit dat je weet waar Werkendam ligt?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het kan helemaal geen kwaad om wat algemene kennis op te doen.
Ik ben wel eens in de buurt van Barendrecht en Papendrecht geweest. Hoop religie gekkies en het is heel erg dood.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is echt een kutplek. Vlakbij Rotterdam en Brabant
Ergens bij die MerwedeBrugquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee waar het ligt verder.
Religiequote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in de buurt van Barendrecht en Papendrecht geweest. Hoop religie gekkies en het is heel erg dood.
Laat onlogisch het maar niet horen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in de buurt van Barendrecht en Papendrecht geweest. Hoop religie gekkies en het is heel erg dood.
Daar ook bordjes met verboden te pissenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de buurt van Gorinchem.
Extreem leuke post.quote:
Er ontgaat jou niks hè.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Raily Ignacio voetbalde vroeger voor Rijnsburgse Boys.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |