uhu directer? ik besef heel goed wat mijn opties zijn hoor, volgens mij beseffen bepaalde leden gewoon niet dat ik hier ondanks dat ik mijn ongenoegen over dingen uit, ervoor kan kiezen om hier te blijvenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet. Ik zeg enkel dat men hier en zo dan wellicht directer kunnen zijn. Het is wel ironisch hoe jij over alles en nog wat loopt te klagen maar zelf niet beseft dat je heft in eigen hand kan nemen en kan vertrekken. Kennelijk heb je hoge dosis aandacht nodig vandaar dat je hier blijft.
Jij praat liever over andere zaken ipv te predikeren wat wel en niet mag in de islamquote:
Als je eenmaal de metamorfose tot puddingbroodje hebt voltooid zul jr hier anders over denken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:24 schreef girlygirl8 het volgende:
waar, wilde het gewoon even kwijt omdat ze elke keer soort van die uitspraken mijn kant opgooit, ben er niet van gediend
homo gewordenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:26 schreef Crip het volgende:
[..]
is je vagina afscheiding slijmerig en klonterig of doorzichtig en waterig?
ja het is over nu tussen onsquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:26 schreef BozeHaas het volgende:
gvd zeg ik net wat vulgairs komt Etto hier ineens
hey geile Belgquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja het is over nu tussen ons
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja het is over nu tussen ons
negatieve aandacht is ook aandacht he?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:26 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
uhu directer? ik besef heel goed wat mijn opties zijn hoor, volgens mij beseffen bepaalde leden gewoon niet dat ik hier ondanks dat ik mijn ongenoegen over dingen uit, ervoor kan kiezen om hier te blijven
kan iemand hier ingrijpen, hij haalt er religie bij?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
ga je toch naar een moslimland waar je thuishoort.
Hopelijk gaat je afwasmachine kapotquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:28 schreef HPLC het volgende:
hoera, 1 van de laatste dagen dat ik moet afwassen
OHHH WAT EEN STOUTE JONGEN.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:28 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
kan iemand hier ingrijpen, hij haalt er religie bij?
Jammer dit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk gaat je afwasmachine kapot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |