Hoe zie je dit voor je.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Als jij niet zo belachelijk vaak op FOK! zou zitten had je je studie al afgerond kunnen hebben.
in feite stelt geen een studie buiten beta studies iets voorquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in feite stelt geen een studie buiten beta studies iets voor
Kan gewoon hoor pfffquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe zie je dit voor je.
Had je Stijn op zn 14e zn havo willen zien afronden
Heb je iig een interessante baanquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:43 schreef Insomnia_ het volgende:
En uiteindelijk word je met een beta studie nog verdacht vaak loonslaaf.
Zou die best kunnen denk je niet?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als je dat kan ken je beter vwo gaan doen
Toen ie 14 was heb ik hem dat meermaals aangeraden.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou die best kunnen denk je niet?
Slimme jongen is het wel
Vastgoed is duur.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:45 schreef Insomnia_ het volgende:
beter eigen zaak openmaken
of vastgoed
doe je het zo slecht dan? Dacht altijd dat je een behoorlijke studiebol wasquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb meestal alleen herkansingen zo laat. Nog een half uur voor een toets in een boek zitten vind ik te kut.
Misschien wil hij gewoon lekker een eigen zaak starten straks.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen ie 14 was heb ik hem dat meermaals aangeraden.
Zo slim is ie dus niet.
Hondquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja als je vieze termietenplaag krijgt wel
gewoon investeren in witte sneakersquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Iemand in deze SC had 10-15 jaar geleden bijna in Pools vastgoed geinvesteerd.
Die persoon zal daar elke dag nog van balen dat ie dat niet heeft gedaan.
In Polen vieze russenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Hond
Maar zonder gekkigheid, Chinezen kopen alles op.
In Australie kopen de Chinezen ook alles op, zelf zetten ze geen voet in dat land.. mooi volkquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Hond
Maar zonder gekkigheid, Chinezen kopen alles op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |