Thanx!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:46 schreef derLudolf het volgende:
Als je geen wit ziet kun je hem wegpoetsen.
Willekeurig resultaat van Google
PTA / Lichte lakschade
PTA / Krassen verwijderen
PTA / HELP: Kras verwijderen.
Er wordt alle drie topics commandant 4 aangeraden
Commadant is de horror van iedere tuner.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:46 schreef derLudolf het volgende:
Als je geen wit ziet kun je hem wegpoetsen.
Willekeurig resultaat van Google
PTA / Lichte lakschade
PTA / Krassen verwijderen
PTA / HELP: Kras verwijderen.
Er wordt alle drie topics commandant 4 aangeraden
Je moet er maar heel weinig van gebruiken toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:29 schreef halfway het volgende:
[..]
Commadant is de horror van iedere tuner.
Ja maar het is zooi. veel te grofquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:29 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Je moet er maar heel weinig van gebruiken toch?
Ik lees het inderdaad.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja maar het is zooi. veel te grof
Hangt er vanaf welke Commandant je gebruikt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja maar het is zooi. veel te grof
Dit is nog eens een mooie aanbieding!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:15 schreef Warrie.in.de.Harry het volgende:
Ik wil er best wel even naar kijken en mijn polijstmachine erover halen, kleine moeite.
Heb je eventueel een foto van de kras?
Hahahaha, ligt er natuurlijk wel een beetje aan wat er moet gebeuren, als het een 'klein' krasje is, kan er altijd wat geregeld worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:21 schreef Voszje het volgende:
[..]
Dit is nog eens een mooie aanbieding!
verkapte 'mag ik eventueel ook even langskomen'-post![]()
Hahaha, wel een toffe reactie thoquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:28 schreef Warrie.in.de.Harry het volgende:
[..]
Hahahaha, ligt er natuurlijk wel een beetje aan wat er moet gebeuren, als het een 'klein' krasje is, kan er altijd wat geregeld worden.
Maar ben niet van plan om hele auto's te gaan doen voor anderen.
Ben zelf, als ik mijn auto's polijst minimaal 15 uur bezig met de volledige behandeling.
Ziet er na afloop altijd wel super uit, maar moet het altijd wel bekopen met 3 dagen krampen en een stijve rug.😁
Nice, ja kan even geen foto's uploaden. Ik FOK! op mijn telefoon nu.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:15 schreef Warrie.in.de.Harry het volgende:
Ik wil er best wel even naar kijken en mijn polijstmachine erover halen, kleine moeite.
Heb je eventueel een foto van de kras?
15 uur om een complete auto te polijsten is nog relatief weinig, dat doe je dan ook in een dagje of twee a drie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:30 schreef Voszje het volgende:
[..]
Hahaha, wel een toffe reactie tho
Mijn auto is alles behalve nieuw, hier en daar wat krassen, maar één kras is wel uiterst lelijk. Echter, ik denk dat deze misschien wel te diep is om überhaupt nog te polijsten. Snap overigens dat je dat niet van plan bent, 15 uur is nogal wat!
Met polijsten kan je heel wat bereiken hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:30 schreef Voszje het volgende:
[..]
Hahaha, wel een toffe reactie tho
Mijn auto is alles behalve nieuw, hier en daar wat krassen, maar één kras is wel uiterst lelijk. Echter, ik denk dat deze misschien wel te diep is om überhaupt nog te polijsten. Snap overigens dat je dat niet van plan bent, 15 uur is nogal wat!
Ik ga mezelf er inderdaad ook niet aan wagen, het wordt waarschijnlijk alleen maar lelijker.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:35 schreef Warrie.in.de.Harry het volgende:
[..]
Met polijsten kan je heel wat bereiken hoor.
Ook kan de kras eerst volledig opvullen met lak, daarna vlakschuren en polijsten.
Als je dat goed doet, dan zie de kras nog nauwelijks, hooguit als een soort haar op je lak.
Maar let op, als beginner moet je daar echt niet aan beginnen.
Prima setje, verkochten ze ook bij de lidl, kleine krassen onzichtbaar weg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:03 schreef gewoonmeppen het volgende:
De action verkoopt een anti-kras setje voor 3 euro, geen idee of het werkt
Voor een R32?quote:
Dat wel, maar een R32 is voor 95% geleverd in de speciale blauwe R kleur, vind die maar eens op de sloop. En dan moet er ook nog geen kleurverschil zijn.quote:
Nee joh dat is alleen bij de golf 4, die 5 is veel zilverquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:53 schreef Warrie.in.de.Harry het volgende:
[..]
Dat wel, maar een R32 is voor 95% geleverd in de speciale blauwe R kleur, vind die maar eens op de sloop. En dan moet er ook nog geen kleurverschil zijn.
Zwarte kleur, metallic.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:17 schreef Warrie.in.de.Harry het volgende:
[..]
Voor een R32?
Geloof je het zelf?
Grote kans dat het een blauwe is, vind die maar eens op de sloop.
we willen wel de voor- en na pics natuurlijk. En wat heb je nu gedaan om het te fiksen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:57 schreef BoneThugss het volgende:
Het is gelukt, bedankt voor de tips.
Ik heb het laten polijsten door een vriend van me.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
we willen wel de voor- en na pics natuurlijk. En wat heb je nu gedaan om het te fiksen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |