Hou je Turkse traditie lekker in Turkije. Dan doen we dat ook met de onzequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:06 schreef Gulmez het volgende:
Ik was dus vorige week in Zwolle voor een bruiloft, ik nam deel van 24 auto's maar helaas kwamen we tot de ontdekking dat er veel haters zijn verstopt onder onze Nederlandse vrienden
we waren aan het toeteren en feesten voor onz reed er paard en wagen dus kon de stoet niet harder dan 20 per uur, waardoor heel veel mensen agresieve gebaren gingen maken toen ze er ff langs konden bij de stoplichten en veel oude mensen die boze gebaren naar ons maken![]()
klacht nederlanders respecten de turkse traditie niet terwijl niemand wakker ligt van toeteren midden op de dag je viert bruiloft maar 1 x en dat misgunnen die verzuurde types zelfs
Klacht Zwolse provinciale mensen die zich geïntimideerd voelen door een turkse bruiloft en niets gewend zijn in rotterdam kijkt niemand er raar van op.![]()
![]()
![]()
(foto van mijn auto in de stoet bij WezenlanderPark![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
[ afbeelding ]
komt door die paarden + zoveel auto's kreeg je file vorming er waren ook mensen die onze stoet gingen doorkruizen bij de rotonde zodat er ook vreemde in onze stoet redenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:08 schreef jatochneetoch het volgende:
Ik denk dat de irritatie meer bij het 20 rijden lag dan dat je een Turk bent.
kan hahaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:10 schreef de_boswachter het volgende:
Ik denk dat die roomsblanke kaaskoppen dachten dat ze weer uitgeschakeld waren voor een EK of WK
Ja en ze stylen hun snor. Meest verkochte bruiloft-cadeau in Turkije is scheerschuim.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:17 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Niks mis mee.
Dan zijn er allemaal turkse meisjes met mooi jurken waarin ze hun billen goed tonen.
racist?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:21 schreef Vermon het volgende:
[..]
Ja en ze stylen hun snor. Meest verkochte bruiloft-cadeau in Turkije is scheerschuim.
jullie kunnen je eigen traditie niet eens in stand handenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hou je Turkse traditie lekker in Turkije. Dan doen we dat ook met de onze
Beste Gulmez,quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:06 schreef Gulmez het volgende:
Ik was dus vorige week in Zwolle voor een bruiloft, ik nam deel van 24 auto's maar helaas kwamen we tot de ontdekking dat er veel haters zijn verstopt onder onze Nederlandse vrienden
we waren aan het toeteren en feesten voor onz reed er paard en wagen dus kon de stoet niet harder dan 20 per uur, waardoor heel veel mensen agresieve gebaren gingen maken toen ze er ff langs konden bij de stoplichten en veel oude mensen die boze gebaren naar ons maken![]()
klacht nederlanders respecten de turkse traditie niet terwijl niemand wakker ligt van toeteren midden op de dag je viert bruiloft maar 1 x en dat misgunnen die verzuurde types zelfs
Klacht Zwolse provinciale mensen die zich geïntimideerd voelen door een turkse bruiloft en niets gewend zijn in rotterdam kijkt niemand er raar van op.![]()
![]()
![]()
(foto van mijn auto in de stoet bij WezenlanderPark![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
[ afbeelding ]
lolquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:31 schreef Azpilicueta het volgende:
Mijn nichtje gaat ook trouwen met een Turk en ik boycot de bruiloft
Alleen in Turkije lopen er paarden op de weg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:12 schreef Gulmez het volgende:
[..]
komt door die paarden + zoveel auto's kreeg je file vorming er waren ook mensen die onze stoet gingen doorkruizen bij de rotonde zodat er ook vreemde in onze stoet reden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |