die willen juist hun normen en waardes op dringenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom is dat zo moeilijk voor sommige mensen om toe te geven..
ik wens je in ieder geval een fije dagquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:11 schreef girlygirl8 het volgende:
Ik ga ontbijten en de dag nuttig beginnen, want met jullie kanslozen kom ik niet ver
watteh?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:11 schreef wise het volgende:
[..]
niet weten van 't kliekje, de pact en TC
kansloos joh bohhhquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:11 schreef wise het volgende:
[..]
niet weten van 't kliekje, de pact en TC
sowquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:11 schreef girlygirl8 het volgende:
Ik ga ontbijten en de dag nuttig beginnen, want met jullie kanslozen kom ik niet ver
dank voor het melden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:11 schreef girlygirl8 het volgende:
Doei kutquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:11 schreef girlygirl8 het volgende:
Bitch ik neuk er 1.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je gaat toch niet zeggen dat je met fokkers apt?
Moeten ze zelf weten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:12 schreef wise het volgende:
[..]
die willen juist hun normen en waardes op dringen
Wat lik je weer joodsquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:12 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ik wens je in ieder geval een fije dag
Jullie beide.quote:
Ik heb eigenlijk enkel op fok zulke discussies. En met vrienden wanneer ik beetje dronken ben.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh wow toch wel? jeetje. Waarom is dat zo moeilijk voor sommige mensen om toe te geven..
Ne malsin yavquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:11 schreef girlygirl8 het volgende:
Was niet echt een discussie, meer een poging tot uitlokken van de waarheid van mijn kant.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:14 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk enkel op fok zulke discussies. En met vrienden wanneer ik beetje dronken ben.
Ja deuh, enkel laaggeschoolde mongolen zullen het tegendeel bewijzen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was niet echt een discussie, meer een poging tot uitlokken van de waarheid van mijn kant.
Het is een keer gelukt
Totaal mee eens.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:16 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja deuh, enkel laaggeschoolde mongolen zullen het tegendeel bewijzen.
LoLquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:16 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
wat heb jij toch steeds met mijn joods-zijn lan?
Volgens bepaalde bevolkingsgroepen zijn dat de redenen van al het kwaad.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:16 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
wat heb jij toch steeds met mijn joods-zijn lan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |