Cynismequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent graag een negatieve zak?
Ik zag net een waanzinnig dik varken toen ik het opende, dus maar snel weggeklikt.quote:
Ohja, Ado speelt geloof ik ook zo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik alleen nu voor het voetbal begint.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ohja, Ado speelt geloof ik ook zo.
Lekker op de hoogte van je clubquote:
Die beker kan me gestolen worden. Krijg nu appjes van vrienden waar ik blijf, of ik wel in het stadion zit. Ga weg hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Lekker op de hoogte van je club
Ja dat heb ik vaak ook hoor, voor Ajax vind ik de beker alleen leuk als het in combinatie is met de landstitel. En om wat talenten aan het werk te zien.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die beker kan me gestolen worden. Krijg nu appjes van vrienden waar ik blijf, of ik wel in het stadion zit. Ga weg hoor.
De enige bekerwedstrijd die ik toen geweest ben was tegen ajax, in de sneeuw. Ergens in uh... 2kzoveel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik vaak ook hoor, voor Ajax vind ik de beker alleen leuk als het in combinatie is met de landstitel. En om wat talenten aan het werk te zien.
Die Evi is wel schattig. (3opreis)quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik vaak ook hoor, voor Ajax vind ik de beker alleen leuk als het in combinatie is met de landstitel. En om wat talenten aan het werk te zien.
Ik ben daar nog nooit bij geweest.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De enige bekerwedstrijd die ik toen geweest ben was tegen ajax, in de sneeuw. Ergens in uh... 2kzoveel.
Dat lijkt mij helemaal een hel, zo'n wedstrijd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben daar nog nooit bij geweest.
Maar ik kom dan sowieso maar zelden in het stadion. Wel eens bij JC schaal geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |