Ja, dat was het tot voor kort wel inderdaad.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:50 schreef Saind het volgende:
Is het trouwens zoveel risico voor de volksgezondheid als alleen een bepaalde groep die inentingen niet krijgt? Zou me voorstellen dat dan alleen al die kids in die bepaalde groep de lul zijn maar de rest niet.
Of is dat naïef
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:50 schreef Saind het volgende:
Is het trouwens zoveel risico voor de volksgezondheid als alleen een bepaalde groep die inentingen niet krijgt? Zou me voorstellen dat dan alleen al die kids in die bepaalde groep de lul zijn maar de rest niet.
Of is dat naïef
Veel van die ziektes komen niet eens meer voor in Nederland. Geen zorgen als er een paar tussen zitten die zich niet laten inenten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:50 schreef Saind het volgende:
Of is dat naïef
Okay maar dan zijn dus alle refo's en alle Wolven en wolkenkinderen in de shit toch? Niet de normale mensen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, dat was het tot voor kort wel inderdaad.
Echter is er een gevaarlijke hippie trend aan het ontstaan om niet te vaccineren, het zijn niet meer alleen maar de fundies.
Polio is toch nog wel eens uitgebroken in van die refodorpen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Veel van die ziektes komen niet eens meer voor in Nederland. Geen zorgen als er een paar tussen zitten die zich niet laten inenten.
Geen idee, heb ik gemist dan. Dacht dat het laatste daarvan wel dateert uit de jaren '90.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Polio is toch nog wel eens uitgebroken in van die refodorpen?
Ik ga dit vanavond aan mijn vrouw vragen die heeft hier verstand van.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Okay maar dan zijn dus alle refo's en alle Wolven en wolkenkinderen in de shit toch? Niet de normale mensen?
Mazelen vooral.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Polio is toch nog wel eens uitgebroken in van die refodorpen?
Smakelijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga dit vanavond aan mijn vrouw vragen die heeft hier verstand van.
Hier kom ik op terug.
Nu ga ik lunchen.
Die hoop ik eigenlijk niet mee te maken. Doe maar over jaartje of 150 ofzo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:56 schreef Saind het volgende:
Eigenlijk zou de pest gewoon moeten uitbreken dat 75% van de wereldbevolking dood gaat. Zou op de lange termijn wel goed zijn denk ik.
Dan is het al te laat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die hoop ik eigenlijk niet mee te maken. Doe maar over jaartje of 150 ofzo.
Yep. Maar dat dachten ze toen ook van sars, ebola etc. Is hem ook niet echt geworden. Wereldwijd dan. Wordt wel tijd dat er echt een dodelijk iets komt ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Dan is het al te laat.
Als we op deze manier doorgaan is er voor die tijd al wel een massasterfte
de superbuilenpestquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yep. Maar dat dachten ze toen ook van sars, ebola etc. Is hem ook niet echt geworden. Wereldwijd dan. Wordt wel tijd dat er echt een dodelijk iets komt ja.
IS heeft daar ook wel in gefaald.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nieuwe holocaust, maar dan voor iedereen
Dat is wel een van de weinige toffe dingen aan Den Haag. O&N. Heb foto's van m'n pa van vroeger dat ze van 4 hoog matrassen op een vuur aan het flikkeren waren en dat ze een week later de straat opnieuw kwamen asfalteren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er staat hier verderop een bestelbusje wat grote dozen met Chinese teksten erop te lossen bij een woning. Als ik de politie bel is het kassa.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat is wel een van de weinige toffe dingen aan Den Haag. O&N. Heb foto's van m'n pa van vroeger dat ze van 4 hoog matrassen op een vuur aan het flikkeren waren en dat ze een week later de straat opnieuw kwamen asfalteren.
Je lijkt er echt opquote:
Zijn ze toch langer doorgegaan dan ik dachtquote:Geschiedenis
Op 11 november 1980 om 5 uur ’s nachts werd er een akkoord getekend die een einde maakt aan de Eerste Wereldoorlog. Er werd afgesproken dat de wapenstilstand om 11.00 uur in zou gaan. Het elfde uur van de elfde dag van de elfde maand. Tijdens de laatste zes uur vielen er nog vele slachtoffers aan beide kanten. Waaronder de jonge Duitse officier Tomas. Deze sprong om 11.01 uit zijn loopgraaf om de Amerikanen te informeren dat zijn troepen zich zouden terugtrekken. De Amerikanen hadden nog niets vernomen van de wapenstilstand en schoten de soldaat neer. Op het moment dat hij neervalt stopt het wapengekletter en werd het vervangen door een verschrikkelijke stilte.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Zijn ze toch langer doorgegaan dan ik dacht
1918 natuurlijk en bij Compiègn in een treinwagon. De wagon is vervolgens door hitler/ss in woII vernietigd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Zijn ze toch langer doorgegaan dan ik dacht
Ja Hitler had echt een hekel aan dat verdragquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
1918 natuurlijk en bij Compiègn in een treinwagon. De wagon is vervolgens door hitler/ss in woII vernietigd.
Niet alleen Hitler, de Duitse onderhandelaar is daarna vermoord.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:25 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ja Hitler had echt een hekel aan dat verdrag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |