Is ook geen verplichting.quote:
Ik twijfel. Dit is haar eigen mening, niet die van de dokterquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu komt het plaatje van Saind.
Lekker alles van je kind laten documenteren wat later tegen je kan worden gebruikt in een totaal andere context.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is ook geen verplichting.
Ik mag al niet meer van mijn vriendin. Ze gaat zelf wel.
Iets met een dode musquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu komt het plaatje van Saind.
Gek zeg. Bij de meeste prikken krijg je een hoop kkzooi ingespoten waar je U tegen zegt. Wel het overwegen waard vind ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:35 schreef Insomnia_ het volgende:
mensen die hun kind niet vaccineren moeten nekschot pakken
Zo werkt vaccineren ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bij de meeste prikken krijg je een hoop kkzooi ingespoten waar je U tegen zegt.
I know, meeste prikken laten wij ook gewoon geven. Ken wel een gezin waarbij ze het gewoon niet doen. Helemaal geen enkele.quote:
Nog nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar ben je nou al naar die dokter geweest? Of wat was het, consultatie
Snap ik. Vind ik ook discutabel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
OkOk, twijfel wel aan die van baarmoederhalskanker. Die gaan we denk ik niet doen.
wanneer krijg je diequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
OkOk, twijfel wel aan die van baarmoederhalskanker. Die gaan we denk ik niet doen.
Terecht. Maar als ik hem niet doe dan verdien ik volgens Inso een nekschotquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Snap ik. Vind ik ook discutabel.
Daar benadeel je alleen je eigen kind mee, daar breng je niet de volksgezondheid mee in gevaar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Terecht. Maar als ik hem niet doe dan verdien ik volgens Inso een nekschot
Dan zou ik dat sowieso niet meer als ouder beslissen.quote:
hoef komende 10 jaar sowieso geen prik meer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Denk niet dat jij je daar zorgen om hoeft te maken inso
M'n zus heeft net d'r scriptie daarover afgerond, of kinderen het recht hebben dat zelf te beslissen als ze nog minderjarig zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zou ik dat sowieso niet meer als ouder beslissen.
Tevens heb je geen baarmoederhalsquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoef komende 10 jaar sowieso geen prik meer.
Dat vind ik wel interessant.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:46 schreef Saind het volgende:
[..]
M'n zus heeft net d'r scriptie daarover afgerond, of kinderen het recht hebben dat zelf te beslissen als ze nog minderjarig zijn.
Geen idee wat de conclusie is.
Goed verhaal
Daar heb je me.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
https://www.vumc.nl/onderzoek/nieuws/hpv-vaccinatie-bij-mannen/
Zo, meteen doen!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
https://www.vumc.nl/onderzoek/nieuws/hpv-vaccinatie-bij-mannen/
doe maar nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:35 schreef Insomnia_ het volgende:
mensen die hun kind niet vaccineren moeten nekschot pakken
Soms is het doorbladeren van medische vakliteratuur nog nuttig op FOK!quote:
Ja gedegen onderzoek vind ik wat relevanter dan gewauwel van leken.quote:
alle religie gewoon opdoeken heb je dat ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je wel meteen van de hele biblebelt af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |