quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je zouden straffen voor deze zin.
Auto die naar links afslaat en je haalt in? Ga je er dan rechts voorbij (auto vóór je sorteert voor)?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:52 schreef Shadowkid053 het volgende:
Stomme vraag misschien maar; Hoe beoordelen verzekeraars inhalen op een 30km weg, 5 meter voor een straat naar links, na een drempel, terwijl een auto voor je afslaat? (Auto voor de inhaler moet dus opeens uitwijken en krijgt schade).
Ik sorteerde voor ja, voor zover dat kon. Deed knipperlicht naar links en minderde vaart. Auto haalt in want hij zag geen richtingaanwijzer en vond tevens dat ik te langzaam reed (goh ik ga afslaan).quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Auto die naar links afslaat en je haalt in? Ga je er dan rechts voorbij (auto vóór je sorteert voor)?
Dit is mij trouwens wel eens gebeurd. Sloeg af naar links, gozer haalde me in en beukte hem tegen m'n auto aan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:52 schreef Shadowkid053 het volgende:
Stomme vraag misschien maar; Hoe beoordelen verzekeraars inhalen op een 30km weg, 5 meter voor een straat naar links, na een drempel, terwijl een auto voor je afslaat? (Auto voor de inhaler moet dus opeens uitwijken en krijgt schade).
Komt wel goed, Haagsje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vrees dat ik binnenkort een boete voor door rood rijden ga ontvangen. Iets wat ik nooit doe met de auto maar in dit geval was het wel een flink twijfel gevalletje.
300 zoveel toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:18 schreef Jojoortje het volgende:
Dat is een hoge boete, door rood rijden.
Wanneer krijgt die kleine van jou zijn eerste prikjes? Of doe je niet mee aan het vaccinatieprogramma?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:18 schreef Jojoortje het volgende:
Hoe'st met je keindquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:18 schreef Jojoortje het volgende:
Saind geeft geen neuk om kinderen, vond deze post van hem toch al best wel knap.quote:
ik werd geflitst voor door rood rijden terwijl ik een bus liet afslaan bij het wegrijdenquote:
Ik heb een leuk plaatje klaarstaan om op Jojoortje te reageren en ben een post aan het uitlokken waardoor ik hem kan gebruiken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Saind geeft geen neuk om kinderen, vond deze post van hem toch al best wel knap.
Jojo, schiet eens op met reageren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb een leuk plaatje klaarstaan om op Jojoortje te reageren en ben een post aan het uitlokken waardoor ik hem kan gebruiken.
lolquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik werd geflitst voor door rood rijden terwijl ik een bus liet afslaan bij het wegrijden
beroep ook afgewezen terwijl ik met remlichten op de foto stond LOL
Lekker hoor, kan daar gewoon.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:26 schreef Saind het volgende:
Ik werd een keer gelaserd toen ik met 90 door de bebouwde kom reed.
Was eerst 50 euro boete maar ik had niet zoveel bij me dus toen werd het 25
Kroatië
Hierom hou ik van Saind.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb een leuk plaatje klaarstaan om op Jojoortje te reageren en ben een post aan het uitlokken waardoor ik hem kan gebruiken.
Zeker doe ik mee. Over een paar weken al!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer krijgt die kleine van jou zijn eerste prikjes? Of doe je niet mee aan het vaccinatieprogramma?
Maar ben je nou al naar die dokter geweest? Of wat was het, consultatiequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeker doe ik mee. Over een paar weken al!
OkOk, twijfel wel aan die van baarmoederhalskanker. Die gaan we denk ik niet doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeker doe ik mee. Over een paar weken al!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |