Lekker al die smerige verhalen aanhoren vanavond tijdens het etenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wie viesdik.
Coschappen, toevalligerwijs op de gynaecologie afdeling.
Dan herinner ik haar aan haar beroepsgeheim.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker al die smerige verhalen aanhoren vanavond tijdens het eten.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan herinner ik haar aan haar beroepsgeheim.
Insogodquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Al was ze laatst aanwezig bij iemand die een drieling kreeg.quote:
Damn, dan kun je een tijdje later een heel peloton knakworsten die gang in gooienquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Al was ze laatst aanwezig bij iemand die een drieling kreeg.
Je zou het maar meemaken he.
Lijkt me wel wat. Is ze normaal gesproken gelijk klaar met kalveren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Al was ze laatst aanwezig bij iemand die een drieling kreeg.
Je zou het maar meemaken he.
Helaas gaat dat niet zo op in mijn geval.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:03 schreef Elan het volgende:
En voor ons reden om veel weg te zijn voor werk. WEET JE WAT DAT ALLEMAAL KOST SCHAT???
Je studeert toch ook wel een keer af.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Helaas gaat dat niet zo op in mijn geval.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zou ik behoorlijk zwak zaad hebben.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan niet.
Zwarte mensen aap noemen is in ieder geval vragen om problemen.
Zal niemand verbazen als dat wijf nog aangifte doet ook.
ja al 7,5 weekquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:11 schreef Elan het volgende:
Ben je nou al getrouwd Inso?
Niet dat je je VBL broeders zou uitnodigen.
Oh ja dat hypocriete geloof.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja al 7,5 week
anders hadden we sowieso niet over bezwangeren kunnen hebben
Wel seks voor het huwelijk maar niet bezwangeren. Komop man, wie hou je voor de gek. God niet in ieder geval.quote:
Dat klopt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel seks voor het huwelijk maar niet bezwangeren. Komop man, wie hou je voor de gek. God niet in ieder geval.
Twente had stiekem gewoon een back-up plan; Doorstart in Tanzania!twitter:fctwente twitterde op maandag 24-10-2016 om 13:15:09Een aantal tenues van vorig seizoen heeft een mooie bestemming gevonden in Tanzania. In het dorp Selous om precies… https://t.co/CibIXVOQE7 reageer retweet
Liefde is: Samen ovulatietestjes doen koetsjjj.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Inso neukt erop los nu. Wedden!?
Had die gasten in het Rodatenue van een aantal jaar geleden gestoken en ik had er niet van opgekekenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:19 schreef Shadowkid053 het volgende:
Twente had stiekem gewoon een back-up plan; Doorstart in Tanzania!twitter:fctwente twitterde op maandag 24-10-2016 om 13:15:09Een aantal tenues van vorig seizoen heeft een mooie bestemming gevonden in Tanzania. In het dorp Selous om precies… https://t.co/CibIXVOQE7 reageer retweet
Ik denk dat ze je zouden straffen voor deze zin.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:52 schreef Shadowkid053 het volgende:
Stomme vraag misschien maar; Hoe beoordelen verzekeraars inhalen op een 30km weg, 5 meter voor een straat naar links, na een drempel, terwijl een auto voor je afslaat? (Auto voor de inhaler moet dus opeens uitwijken en krijgt schade).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |