Ah ja zal je ongeremde kracht wel zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:45 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet dat ik best veel kracht in mijn armen heb......en was niet eens te laat. Toen ik de deur wou sluiten brak het gelijk af.....
Heb zelf een keer gehad door dat ik tijdens de sleutel eruit halen al wegliep zeg maar.quote:
matigquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:01 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik niet eens naar de shop, gaan werken of uberhaupt mijn huis uit
mmm shopquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:01 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik niet eens naar de shop, gaan werken of uberhaupt mijn huis uit
Hoe komen jullie daarbij btw?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar vanmiddag om 16:00 toch mededeling ofzo? spannend....
wat nee, link'?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wooow
had je mn vlog gezien in het braddietopic
Vinden vrouwen leuk hoor. Zeker wanneer je ze randomly optilt en ze stiekem gillen neeeh laat me los, maar diepvanbinnen soppen ze alquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah ja zal je ongeremde kracht wel zijn.
Alleen ecto's kunnen dat niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:02 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Vinden vrouwen leuk hoor. Zeker wanneer je ze randomly optilt en ze stiekem gillen neeeh laat me los, maar diepvanbinnen soppen ze al
ok ff kijkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zit mobiel
zijn vlogtopic in WEB en dan pagina 2
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou zelfs jouw pijpekrullen oproken
En dat i.c.m. met jouw te hoge testosteron en al dat haar , rawr hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:02 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Vinden vrouwen leuk hoor. Zeker wanneer je ze randomly optilt en ze stiekem gillen neeeh laat me los, maar diepvanbinnen soppen ze al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |