is niks genaturaliseerde aan, mensen zijn pragmatisch en oppertunistisch, daarom overleven we zo goedquote:
Ik was laatst te laat op mijn werk en maakte van de kans gebruik om gewoon lekker koffie te gaan drinken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 08:29 schreef zeer het volgende:
[..]
is niks genaturaliseerde aan, mensen zijn pragmatisch en oppertunistisch, daarom overleven we zo goed
zeker weer zo'n moslimquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 08:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was laatst te laat op mijn werk en maakte van de kans gebruik om gewoon lekker koffie te gaan drinken.
Lekker hyper altijd hequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 08:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar het zijn van die eerstejaars weet je wel. En vooral scholieren.
Iets met definitie en sector..quote:
Ben jij de nieuwe ash?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:38 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
the walking dead
shane wordt met de aflevering gestoorder
das niet te laat komen naar jezelf optimaliserenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 08:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was laatst te laat op mijn werk en maakte van de kans gebruik om gewoon lekker koffie te gaan drinken.
Vanaf minuut 1 vond ik die walvis goor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 08:45 schreef Montelly het volgende:
CC en stimo waren vroeger besties, waarom is jullie liefde bekoeld? Kwam dat door Weismann?
hoe staat het met jouw geprojecteerde werkprocessen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 08:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hmmm... iets met definitie... en sector...?
Definieer dit eens?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 08:57 schreef zeer het volgende:
[..]
hoe staat het met jouw geprojecteerde werkprocessen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |