Mooie tijden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vast ook niet, heb van 18:00 tot 22:00 nog geslapen.
Lullig voor je vriend.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat is bij mij al maandenlang weg.
hahaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:04 schreef Crip het volgende:
[..]
als k in murica woonde zat ik nu in zo'n scooterding.
rtquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:05 schreef Neverknown het volgende:
Heb nog geen verkoudheid te pakken en daar ben ik hartstikke blij mee want ik haat dat gevoel, zwak en een waterige loopneus.
Nee wat hasj, you want to eat it allllllllllquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vind vaak leuker om eet filmpjes te kijken dan het zelf op te eten
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:05 schreef Neverknown het volgende:
Heb nog geen verkoudheid te pakken en daar ben ik hartstikke blij mee want ik haat dat gevoel, zwak en een waterige loopneus.
Ik ga jullie aansteken.quote:
kijk je ook mukbangs ;$quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
uknowthegoddamnfeelniggerquote:
je krijgt er geen ongelooflijke trek van?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik ben blij dat er een grote afstand tussen ons zit want heb nu geen ijzersterke weerstand of zo.quote:
Klopt. Gaan we ook nog een keer doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:06 schreef Crip het volgende:
ama wist je nog toen we een jaar geleden een meet gingen plannen, hebben we nog steeds nie gedaan.
Van uitstellen komt........quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt. Gaan we ook nog een keer doen.
mag wel xquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:07 schreef Amarantha het volgende:
Oh wacht zal je nu even geen kusje geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |