Lethal Weapon 1 t/m 4
Die Hard 1 t/m 3
The Fugetive
Con Air
Enemy of the State
Air Force One
Under Siege 2
Speed
Matrix
Nothing Hill
U.S.Marshalls
The Glimmerman
Payback
Nico
Highlander
The Peacekeeper
Friends serie 5 (3 delen)
The Siege
The Green Mile
Instinct
Volgende aankoop: Gladiator
quote:je hebt ze zelf al genoemd: Gladiator en Fight Club. Magnolia vond ik ook heel goed, en The Abyss zal ook wel de moeite waard zijn, maar daarvan heb ik de dvd versie nog niet.
Op 26 december 2000 00:32 schreef twi het volgende:
En jawel, ik heb 'm nu twee keer! Gekregen voor Kerst...dat wordt terughobbelen naar de winkel om 'm in te ruilen...Hebben de mensen nog tips?
M:I-2 is reeds besteld, voor Fight Club wacht ik tot 12 januari en ik zit te denken aan Gladiator...
Iemand anders nog tips voor retegoeie DVD's, het liefste eentje met 2 DVD's?
Deze heb ik er dus bij, maakt het totaal 83 ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door LHR op 26-12-2000 19:30]
• An audio commentary on the pilot episode by series creator David Chase and actor/director Peter Bogdanovich
• A 77-minute interview with Chase 'shot' in Tony Soprano's kitchen, and conducted by Bogdanovich
• Two behind-the-scenes featurettes
• An episodic index, with previews and recaps
[Dit bericht is gewijzigd door aa op 26-12-2000 19:43]
quote:Wat een stompzinnige kick
Op donderdag 27 november 2003 09:30 schreef patty het volgende:
schopje.Patty's Posse DVD!
V.
quote:waarom zou iemand uberhaupt dat op DVD willen hebben?
Op donderdag 27 november 2003 09:30 schreef patty het volgende:
schopje.Patty's Posse DVD!
Mijn lijst staat in de link hieronder...
quote:Hehehe, dit was 3 jaar geleden. Nu kosten die regiovrije (merkloze) spelers ongeveer 50 pleuro.
Op zaterdag 2 december 2000 02:23 schreef Dr_Crouton het volgende:
Joh, koop anders een regiovrije DVD speler voor een paar honderd gulden als basis-speler en als je meer geld te besteden hebt een complete en dure bioscoopset. Als je nu al geld hebt om DVD's te kopen kun je ookwel een relatief klein bedrag missen om een speler te kopen
Bij de MediaMarkt hebben ze nog wel wat keuzes staan en een goedkope type van Samsung bleek ergens dit jaar de beste koop te zijn volgens een buitenlands consumentengids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |