Is dat goed voor de weerstand?quote:
Ben je er ook zo een die dan na anderhalve minuut al z'n vingers erin probeert te proppen?quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik ga je hele lichaam masseren bby
Ik ga je zo veel chips en kaasstengels voeren en je zo hard zuigenquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik ga je hele lichaam masseren bby
True, op dagen waarop ik de hele dag space van de Ritalin ga ik raar lullen als het uitgewerkt is.quote:
weenie misschienquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ben je er ook zo een die dan na anderhalve minuut al z'n vingers erin probeert te proppen?
Geef mij de kaasstengelsquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga je zo veel chips en kaasstengels voeren en je zo hard zuigen
Waag het om aan m'n kaasstengels te zitten, ik steek je, bitchquote:
Ja zo ongeveer.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
True, op dagen waarop ik de hele dag space van de Ritalin ga ik raar lullen als het uitgewerkt is.
dus je neemt nooit ritalin?quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
True, op dagen waarop ik de hele dag space van de Ritalin ga ik raar lullen als het uitgewerkt is.
Okquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dus je neemt nooit ritalin?
o bye sry voor je banquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waag het om aan m'n kaasstengels te zitten, ik steek je, bitch
Ik steek een kaasstengel in je oogquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waag het om aan m'n kaasstengels te zitten, ik steek je, bitch
gvd hard nuquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga je zo veel chips en kaasstengels voeren en je zo hard zuigen
quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:39 schreef Le_Professeur het volgende:
jeetje had puddingbenen. 6.6km in 38 min
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |