Wowquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:49 schreef GGMM het volgende:
Wie is die autist in Praag?
Ziet er uit als een wat dikke jongen die niet kan haxballen..
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:49 schreef GGMM het volgende:
Wie is die autist in Praag?
Ziet er uit als een wat dikke jongen die niet kan haxballen..
Lichaamsgewicht? Waarom zelden squat?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
230 DL, BP 120 en SQ doe ik zelden
Doe! Er is animo voorquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is ook wel een goed idee
Dit, man man manquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Of gewoon even stil staan bij het idee dat je misschien íéts te obsessief bezig bent? Holy shit man
Elton John heeft echt heel veel mooie nummers.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:12 schreef Fopje het volgende:
[..]
Goed nummer welKende het helemaal niet. Normaal als ik de naam Elton John hoor, ren ik al weg. Had ik misschien niet moeten doen
Te moeilijk?quote:
69quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:12 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Te moeilijk?
Als er geen neuk gegeven wordt, wat zijn ze aan het doen?
Dan zit ik klaarquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik ga ongeveer 30 minuten voor "The big event" vloggen
neuh niet moeilijk maar gewoon enorm kansloos en deze opmerking toont de mate aan waarin jij opzoek bent naar aandacht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:12 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Te moeilijk?
Als er geen neuk gegeven wordt, wat zijn ze aan het doen?
en toch geef je aandachtquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:17 schreef HighVolume het volgende:
[..]
neuh niet moeilijk maar gewoon enorm kansloos en deze opmerking toont de mate aan waarin jij opzoek bent naar aandacht.
Deze aandacht krijg jij van mij niet.
Daarnaast is de vraag voor BradgeBaas en boeit mij het echt geen zak of jij het wel of niet begrijpt. Want jij boeit mij nul komma nul
Hij begrijpt het echt wel, niet zo happen. Zo geef je alsnog die aandacht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:17 schreef HighVolume het volgende:
[..]
neuh niet moeilijk maar gewoon enorm kansloos en deze opmerking toont de mate aan waarin jij opzoek bent naar aandacht.
Daarnaast is de vraag voor BradgeBaas en boeit mij het echt geen zak of jij het wel of niet begrijpt. Want jij boeit mij nul komma nul
Absoluut.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Elton John heeft echt heel veel mooie nummers.
ik moet natuurlijk wel even tekst en uitleg aan haar/hem geven.Vandaar dit kleine moment van aandacht.quote:
dat begrijp ik. Af en toe moet ook een troll eten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:19 schreef Voszje het volgende:
[..]
Hij begrijpt het echt wel, niet zo happen. Zo geef je alsnog die aandacht.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
[..]
Ik ga tussen 19:30 en 19:45 beginnen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
230 DL, BP 120 en SQ doe ik zelden
Je geeft nu toch aandacht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:17 schreef HighVolume het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |