neuh niet moeilijk maar gewoon enorm kansloos en deze opmerking toont de mate aan waarin jij opzoek bent naar aandacht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:12 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Te moeilijk?
Als er geen neuk gegeven wordt, wat zijn ze aan het doen?
en toch geef je aandachtquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:17 schreef HighVolume het volgende:
[..]
neuh niet moeilijk maar gewoon enorm kansloos en deze opmerking toont de mate aan waarin jij opzoek bent naar aandacht.
Deze aandacht krijg jij van mij niet.
Daarnaast is de vraag voor BradgeBaas en boeit mij het echt geen zak of jij het wel of niet begrijpt. Want jij boeit mij nul komma nul
Hij begrijpt het echt wel, niet zo happen. Zo geef je alsnog die aandacht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:17 schreef HighVolume het volgende:
[..]
neuh niet moeilijk maar gewoon enorm kansloos en deze opmerking toont de mate aan waarin jij opzoek bent naar aandacht.
Daarnaast is de vraag voor BradgeBaas en boeit mij het echt geen zak of jij het wel of niet begrijpt. Want jij boeit mij nul komma nul
Absoluut.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Elton John heeft echt heel veel mooie nummers.
ik moet natuurlijk wel even tekst en uitleg aan haar/hem geven.Vandaar dit kleine moment van aandacht.quote:
dat begrijp ik. Af en toe moet ook een troll eten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:19 schreef Voszje het volgende:
[..]
Hij begrijpt het echt wel, niet zo happen. Zo geef je alsnog die aandacht.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
[..]
Ik ga tussen 19:30 en 19:45 beginnen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
230 DL, BP 120 en SQ doe ik zelden
Je geeft nu toch aandacht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:17 schreef HighVolume het volgende:
[..]
klopt ja,lees even verder Rene.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je geeft nu toch aandacht.
Wat direct bewijst dat het je wel degelijk wat doet.
93quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:01 schreef Rami. het volgende:
[..]
Lichaamsgewicht? Waarom zelden squat?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
93
Heb niet zoveel met squats. Ik doe liever barbell lunges
Wat moet ik daar doen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
ONZ / [DE GYM #945] orthomoleculaire kwakzalvers en zulks.
ONZquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
ONZ / [DE GYM #945] orthomoleculaire kwakzalvers en zulks.
Ja godverdomme.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja. De zeurende chauffeur was net live
Ja, kan je terug kijken, was 20 minuutjesquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:44 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja godverdomme.
Kan ik dat terug kijken?
Ik kan geen DM's sturen wel ontvangen sinds gister.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |