Specifieke verkeersvragen kun je beter hier kwijt: Planes, Trains & Automobiles Dan blijft het tenminste een beetje on topic.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom ook naar http://www.hilversumseponyclub.nl/
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:29 schreef ambertje90 het volgende:
[..]BSSS (*) ontdekte een anomalie bij 07:30!
(*)Is dit serieus? Zou nog best kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom ook naar http://www.hilversumseponyclub.nl/
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:05 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Kan je dat ook van mij zien? Ben wel benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wekkertje zetten om te laten zien dat je al/nog wakker bent.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 07:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
Sarcast. Doe dit maar niet in dit topic. danku
Waarom besloot je niet gewoon om op te staan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
ik schrok wakker rond 7 dus besloot maareacties even op FOK! Te kijken.
Waar schrok je wakker van dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
ik schrok wakker rond 7 dus besloot maareacties even op FOK! Te kijken.
Omdat het misschien fucking 7 uur in de ochtend was?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom besloot je niet gewoon om op te staan?
Heb je zijn vlogs niet gezien?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
Omdat het misschien fucking 7 uur in de ochtend was?![]()
Dit topic is voor z'n vlogs en internet carriere , niet om dat hij als een kind behandeld wilt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |