wekkertje zetten om te laten zien dat je al/nog wakker bent.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 07:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
Sarcast. Doe dit maar niet in dit topic. danku
Waarom besloot je niet gewoon om op te staan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
ik schrok wakker rond 7 dus besloot maareacties even op FOK! Te kijken.
Waar schrok je wakker van dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
ik schrok wakker rond 7 dus besloot maareacties even op FOK! Te kijken.
Omdat het misschien fucking 7 uur in de ochtend was?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom besloot je niet gewoon om op te staan?
Heb je zijn vlogs niet gezien?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
Omdat het misschien fucking 7 uur in de ochtend was?![]()
Dit topic is voor z'n vlogs en internet carriere , niet om dat hij als een kind behandeld wilt worden.
Geeft niet hoor, wij werkende lieden die om 06:00 opstaan moeten ook maar lijden onder het werkeloze gespuis.quote:
dat is het nadeel van succesvol vlogger zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
ja echt ook.... Word vrij vervelend dit
Jij werkt ook net 2 weken en meteen al zo uit de hoogte doen, jammer hoor!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, wij werkende lieden die om 06:00 opstaan moeten ook maar lijden onder het werkeloze gespuis.
hij vlogt er toch overquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:10 schreef Stratotanker het volgende:
Stop nu eens met het kleineren van zijn slaapritme, dagritme, dieet, gitaarspel, tuincave, sollicitaties, weggedrag en aankoopgedrag. Wordt echt vervelend nu.
Hij heeft het er toch zelf over godnonde.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:10 schreef Stratotanker het volgende:
Stop nu eens met het kleineren van zijn slaapritme, dagritme, dieet, gitaarspel, tuincave, sollicitaties, weggedrag en aankoopgedrag. Wordt echt vervelend nu.
Dit zijn de vlogs die ik gecached heb nadat ik meermaals werd geconfronteerd met verwijderde videos. De druppel was een Twingofilmpje waarbij hij op de vluchtstrook (@130) ging staan om de telefoon op te nemen en daarna met 20 km/h de rijbaan weer opreed. Dat filmpje had ik graag gezien. Om dergelijke pareltjes niet meer te missen heb ik een automatische mirror opgetuigd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:06 schreef Azpilicueta het volgende:
Kan je dat ook van mij zien? Ben wel benieuwd
Kan me weinig meer ontopic voorstellen dan de upload tijden van zijn vlogs.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:03 schreef Fopje het volgende:
Dit topic is voor z'n vlogs en internet carriere , niet om dat hij als een kind behandeld wilt worden.
Sorry heb het gewoon over de dingen die hij behandelt in zijn vlogs? Je weet wel, waar dit topic over gaat?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:10 schreef Stratotanker het volgende:
Of gewoon even stil staan bij het idee dat je misschien íéts te obsessief bezig bent? Holy shit manquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:15 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Dit zijn de vlogs die ik gecached heb nadat ik meermaals werd geconfronteerd met verwijderde videos. De druppel was een Twingofilmpje waarbij hij op de vluchtstrook (@130) ging staan om de telefoon op te nemen en daarna met 20 km/h de rijbaan weer opreed. Dat filmpje had ik graag gezien. Om dergelijke pareltjes niet meer te missen heb ik een automatische mirror opgetuigd.
Als fok een betere zoekfunctie had zou je natuurlijk de posttijden van je posts hier kunnen gebruiken.
Hey, kom ik godverdomme in dit topic een beetje over jouw hobby's kankeren? Laat een ander eens in zijn of haar waarde. Hou je negatieve praat maar lekker voor je anders mag je wat mij betreft je blauwe kleurtje weer teruggeven aan Danny, kom nou.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Of gewoon even stil staan bij het idee dat je misschien íéts te obsessief bezig bent? Holy shit man
Nee, dit valt niet mee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:21 schreef ambertje90 het volgende:
Obsessief? Valt wel mee toch?
[ afbeelding ]
Zinspeel je nu op het gewicht van Bradley? Hij doet enorm zijn best om hiervan af te komen en jij zit een beetje veilig achter je toetsenbordje grappen hierover te maken. Deze jongen stelt zich bloot en jij maakt hem belachelijk tegenover je internetvriendjes. Echt volwassen man.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:25 schreef ambertje90 het volgende:
Je bedoelt: valt niet af.
Verdr...., moet ik ze nog beter voorgeven? Inkoppertjes man, kom op!
Edit: Opgeruimd. Carry on please.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:21 schreef ambertje90 het volgende:
Obsessief? Valt wel mee toch?
[ afbeelding ]
Kan jij dit soort grafiekjes niet weghalen? Kan me nog een post herinneren (meen van Moira) die zei dat ze het hier een beetje ontopic wilde houden. Dit Amber zit hier overduidelijk te trollen en de internetheld uit te hangen en dat is dan allemaal prima?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:25 schreef Fopje het volgende:
Goed... Ontopic maar weer voor zover dat kan
He! Ik doe gewoon met hem mee hoor! Ik pas niet meer in mijn trouwpak.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:27 schreef TARDIS. het volgende:
Zinspeel je nu op het gewicht van Bradley? Hij doet enorm zijn best om hiervan af te komen en jij zit een beetje veilig achter je toetsenbordje grappen hierover te maken.
Zet dan even in de op dat het een fantopic is en geen discussie/lolz-forum.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
ja echt ook.... Word vrij vervelend dit
Iedereen vindt het leuk dat je zo fanatiek meekijkt, echt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:25 schreef ambertje90 het volgende:
Je bedoelt: valt niet af.
Verdr...., moet ik ze nog beter voorgeven? Inkoppertjes man, kom op!
Het is een scriptje van 10 regels in een crontab. geen moeite he.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:43 schreef Fopje het volgende:
Maar je gaat echt wel te ver met bijhouden van allerlei gegevens en die automatische mirrors....
Ok.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:49 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Het is een scriptje van 10 regels in een crontab. geen moeite he.
En ja als echte fan wil je natuurlijk wel de vids kunnen bekijken, ook als die onverhoeds geclown-en-acrobaat worden.
Goodbye Yellow Brick Road van Elton John toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:53 schreef Fopje het volgende:
[..]
En hoe heet dit nummer? http://picosong.com/hWrY/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |