welke zijn de gay versie dan kan ik daar op lettenquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, maar dan niet de gay versie zeg maar.
Mn eierstokkenquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, maar dan niet de gay versie zeg maar.
Nu nog juist toepassen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
Ha. De ironie.
Kijk nu gebruik ik die term ook
ja, kan niet goed uitleggen. Mannetjes die iets te veel hun best doen en te mooi willen zijn, moet wel beetje nonchalant blijven.quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
welke zijn de gay versie dan kan ik daar op letten
quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, kan niet goed uitleggen. Mannetjes die iets te veel hun best doen en te mooi willen zijn, moet wel beetje nonchalant blijven.
Ga zo met kennis dr kind naar de kapper en daar heb je allemaal zulke types lopenquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, kan niet goed uitleggen. Mannetjes die iets te veel hun best doen en te mooi willen zijn, moet wel beetje nonchalant blijven.
oh ik dacht een specifieke dr martens schoenquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
neequote:Op maandag 24 oktober 2016 13:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
deze outfit is kei-hard toch ofniet
ook zo met die schoenen
Zou t niet aan kunnenquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Ga zo met kennis dr kind naar de kapper en daar heb je allemaal zulke types lopen
Oh, nee hoorquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
oh ik dacht een specifieke dr martens schoen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.loooool
kijk hoe mooi zij is
en die gast...wtffff
quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]Ik zou zeggen, leer ervan. Begrijp waarom zij voor hem kiest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.loooool
kijk hoe mooi zij is
en die gast...wtffff
[..]Dima, dit soort dingen moet je niet delen. Voor je het weet heeft Yiha je naam achterhaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.loooool
kijk hoe mooi zij is
en die gast...wtffff
Opportunist. Door dik en dun steunen!quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:18 schreef TARDIS. het volgende:
Snel even de 'Pietitie' unliken van Facebook.
[..]Waarom deel je ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.loooool
kijk hoe mooi zij is
en die gast...wtffff
Maar dat was vier jaar geleden en ik sta er niet meer achter.quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Opportunist. Door dik en dun steunen!
Zijn dat die in de OP? Zo ja; mooi.quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat vind jij van Dr. martens schoenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |