Wat is een gedachten gang? Iets met gangbang of een hele lange gang? Zeer benieuwd.quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij hebt niet zo veel lol? zou je niet zeggen zeg gezien je reacties altijd. Zonde man.
Maar leuke gedachten gangwerkt dat zo bij jullie?
Was dit weekend zelfs helemaal alleen, geen verantwoording afleggenen ja dat moet af en toe soms wel in een gelijkwaardige relatie... al denk ik dat je die term niet snapt
quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:36 schreef Oberkullie het volgende:
Zit ik hier goed voor de maandagochtend beef
Waarom 1-0 achter?quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
serieusdus ik sta al 1-0 achter
bizar dat je mij vond dan, vind dat je me wel nu moet added zodat ik ook naar jouw foto's kan kijken gr
In jouw geval een hele korte gang.quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat is een gedachten gang? Iets met gangbang of een hele lange gang? Zeer benieuwd.
quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vrienden zijn met FOK!kers op facebook
Haha is goed, Allah.quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Klopt, ik leef niet in een fantasiewereld. Waarin ik mezelf wel een man voel.
stuur linkje in dmquote:Op maandag 24 oktober 2016 11:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom 1-0 achter?
Uh, oh ik dacht dat jij mijn facebook al eens had gezien.. want je kwam echt meteen ná die vriend met dezelfde naam![]()
Niet gekekenquote:Op maandag 24 oktober 2016 11:42 schreef Oberkullie het volgende:
HAHAHA Braddie zou mijn auto kiezen in plaats van zijn vieze blauwe afgeneukte Twingo
Waarom kijk je ditquote:Op maandag 24 oktober 2016 11:42 schreef Oberkullie het volgende:
HAHAHA Braddie zou mijn auto kiezen in plaats van zijn vieze blauwe afgeneukte Twingo
Ja, als er JUIST personen zijn die in een fantasiewereld leven zijn zij het welquote:
wil ook wel man voelenquote:Op maandag 24 oktober 2016 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, als er JUIST personen zijn die in een fantasiewereld leven zijn zij het welen dat hele man voelen, die lui hebben de kleinste piemels man die willen zich constant man voelen
gvd
Snel, gooi er nog wat pvv-termen achteraan. Het zit hier toch vol met tokkies, misschien krijg je online ook wat bijstand. Naast je sociale werkplaats uitkering.quote:
Best een ok nummer, niet verwacht.quote:
Hahahaha er is iemand goed madquote:Op maandag 24 oktober 2016 11:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Snel, gooi er nog wat pvv-termen achteraan. Het zit hier toch vol met tokkies, misschien krijg je online ook wat bijstand. Naast je sociale werkplaats uitkering.
Volgens mij heb jij genoeg man.quote:
Steeds meer smileys. Jij bent helemaal niet gefrustreerd joh!quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, als er JUIST personen zijn die in een fantasiewereld leven zijn zij het welen dat hele man voelen, die lui hebben de kleinste piemels man die willen zich constant man voelen
gvd
NOOIT GENOEG!111!!1!!!!quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha er is iemand goed mad
[..]
Volgens mij heb jij genoeg man.
Ja bedanktquote:Op maandag 24 oktober 2016 11:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je kindje
quote:
vies patrick.quote:
Ja manquote:Op maandag 24 oktober 2016 11:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Steeds meer smileys. Jij bent helemaal niet gefrustreerd joh!
maak hem viesmadquote:Op maandag 24 oktober 2016 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
gvd
Ja, geil.quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:51 schreef jamesdeen het volgende:
Misschien voor jullie? SEX / Poepseksers gezocht voor een interview
quote:
Hey Braddiequote:Op maandag 24 oktober 2016 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ook als ik 10 uur slaap is het nog niet genoeg
Yo schenkstroop.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |