hey crackjequote:Op maandag 24 oktober 2016 11:17 schreef Crack_ het volgende:
Oke, 2nutz je snapt mn vraag niet schijnbaar.. Dus laat maar zitten oke.
Ironie, ah het woord wat we bijna bij elke post zien. En hypocriet zijn? waar is die?quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is dus een ironische algemene waarheid.
Zo krijg je dus cirkelredeneringen die nergens op uitlopen. De klok valt er op tegelijk te zetten.
Is wel het makkelijkste denk ik.quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:17 schreef Crack_ het volgende:
Tardis omg, ik zag jou op facebook want ik typte naam in van een vriend en toen kwam jij daarquote:
TARDIS. is niet knapquote:Op maandag 24 oktober 2016 11:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tardis omg, ik zag jou op facebook want ik typte naam in van een vriend en toen kwam jij daar
Fucking lul hoofd, waarom stuur je zo'n lelijke foto van jezelf als je eigenlijk knap bent!
jawelquote:Op maandag 24 oktober 2016 11:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
TARDIS. is niet knap
Ik herhaal, hij is niet knap
Jij snapt hem nietquote:Op maandag 24 oktober 2016 11:17 schreef Crack_ het volgende:
Het is dan ook een Droste effect wat je teweegbrengt.quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
Ironie, ah het woord wat we bijna bij elke post zien. En hypocriet zijn? waar is die?
Ja, vind ik prima hoor.quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij snapt hem niet
Hij leeft elk weekend weer naar de maandag toe om dit soort discussies te voeren.
'Droste effect'quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is dan ook een Droste effect wat je teweegbrengt.
quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe aub niet, nee. Heb nog kramp van lachen net.
Waar haal jij eigenlijk je lolletje vandaan?quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij snapt hem niet
Hij leeft elk weekend weer naar de maandag toe om dit soort discussies te voeren.
Ja, pure leedvermaak.quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, vind ik prima hoor.
Moeten ergens ons lolletje vandaan halen
Maar daarom maakt het ook niet uitquote:
Op nu.nl en fok frontpage zul je het niet tegenkomen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
'Droste effect'
wow die lees je niet elke dag zeg...
Zeg je nu eigenlijk dat je mijn profielfoto lelijk vindt? Want dan ben ik nu vet onzeker omdat ik die al enorm lang heb ingesteld.quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tardis omg, ik zag jou op facebook want ik typte naam in van een vriend en toen kwam jij daar
Fucking lul hoofd, waarom stuur je zo'n lelijke foto van jezelf als je eigenlijk knap bent!
Heb je tips waar je deze en nog andere interessante termen kan lezen?quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Op nu.nl en fok frontpage zul je het niet tegenkomen.
quote:
Ga gerust verder hoor. dont mind me!quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar daarom maakt het ook niet uit, hij heeft al vaker bewezen dat het nergens op gebaseerd is en nu weer.
Parels voor de burgerzwijnen. Voordat je je daar mee bezig gaat houden zou ik eerst een spreekwoordenboek grondig doornemen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
Heb je tips waar je deze en nog andere interessante termen kan lezen?
Zo! de elite heeft gesproken zeg jeetje!!quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Parels voor de burgerzwijnen. Voordat je je daar mee bezig gaat houden zou ik eerst een spreekwoordenboek grondig doornemen.
Lolquote:Op maandag 24 oktober 2016 11:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij snapt hem niet
Ik heb niet zoveel lol, maar het soort entertainment dat ik wel kan waarderen is frustraties van users zoals jij die de gemiddelde nederlandse man (lulletje rozenwater ofzo?) typeren. Vrouw baas thuis -> man zoekt macht op internetquote:Op maandag 24 oktober 2016 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar haal jij eigenlijk je lolletje vandaan?
Nee, vind m niet zo heel mooi vergeleken met je andere foto's.quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zeg je nu eigenlijk dat je mijn profielfoto lelijk vindt? Want dan ben ik nu vet onzeker omdat ik die al enorm lang heb ingesteld.
quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je tips waar je deze en nog andere interessante termen kan lezen?
[..]
[..]
Ga gerust verder hoor. dont mind me!
quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel lol, maar het soort entertainment dat ik wel kan waarderen is frustraties van users zoals jij die de gemiddelde nederlandse man (lulletje rozenwater ofzo?) typeren. Vrouw baas thuis -> man zoekt macht op internet
quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, vind m niet zo heel mooi vergeleken met je andere foto's.
Jij hebt niet zo veel lol? zou je niet zeggen zeg gezien je reacties altijd. Zonde man.quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel lol, maar het soort entertainment dat ik wel kan waarderen is frustraties van users zoals jij die de gemiddelde nederlandse man (lulletje rozenwater ofzo?) typeren. Vrouw baas thuis -> man zoekt macht op internet
Dit vraag je voor een vriend van je?quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]vandaar dat ik nooit matches heb op Tinder
Op een totaal ongerelateerde noot: ben jij nog alweer single of nog steeds gelukkig in een relatie?
Relatie, maar nu even rust momentje.quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]vandaar dat ik nooit matches heb op Tinder
Op een totaal ongerelateerde noot: ben jij nog alweer single of nog steeds gelukkig in een relatie?
Nog meer?quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, vind m niet zo heel mooi vergeleken met je andere foto's.
[..]..
quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Relatie, maar nu even rust momentje.
Nu ben ik verliefd op jou
quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij hebt niet zo veel lol? zou je niet zeggen zeg gezien je reacties altijd. Zonde man.
Maar leuke gedachten gangwerkt dat zo bij jullie?
Was dit weekend zelfs helemaal alleen, geen verantwoording afleggenen ja dat moet af en toe soms wel in een gelijkwaardige relatie... al denk ik dat je die term niet snapt
Voor jou?quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit vraag je voor een vriend van je?
Eh okee, gaat niet goed dusquote:Op maandag 24 oktober 2016 11:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eh okee, gaat niet goed dus
quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:33 schreef Crack_ het volgende:
Tardis heeft wel iets weg van Epke op sommige foto's
Fucking eindelijkquote:Op maandag 24 oktober 2016 11:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
serieusquote:Op maandag 24 oktober 2016 11:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik had een ex met jouw naam, dat was echt een toppertje. Ligt aan de naam denk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |