Nee joh. Je komt juist net kijken.quote:Op maandag 24 oktober 2016 09:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee joh ben 30 plus dan is t leven al voorbij heb ik begrepen
oo. nou ben benieuwd danquote:Op maandag 24 oktober 2016 09:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee joh. Je komt juist net kijken.
Nee man 30 is het nieuwe 12.quote:Op maandag 24 oktober 2016 09:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee joh ben 30 plus dan is t leven al voorbij heb ik begrepen
Je bent zelf kut.quote:Op maandag 24 oktober 2016 09:43 schreef xcachet het volgende:
Het is niet maandag dat zo kut is, maar je baan.
Jij bent ook nog maar 17 dus dat komt nog wel...quote:
mensen die dat zeggenquote:Op maandag 24 oktober 2016 09:43 schreef xcachet het volgende:
Het is niet maandag dat zo kut is, maar je baan.
Dan ga je te laat naar bed.quote:Op maandag 24 oktober 2016 09:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent ook nog maar 17 dus dat komt nog wel...
Slaap liever uit op maandag zoals op zaterdag en zondag, dus maandag altijd lastig.
Snap je het nu? ligt niet altijd aan iemands baan hoor
Nee, ook als ik 10 uur slaap is het nog niet genoegquote:
Zo lekker gvd. Helemaal als het kutweer is.... zou voor eeuwig in die loop willen hangen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 09:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Liever elke dag uitslapen tot 1 uur
Mmmmm jaquote:Op maandag 24 oktober 2016 09:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo lekker gvd. Helemaal als het kutweer is.... zou voor eeuwig in die loop willen hangen.
Hoop dat je hele week kut is.quote:Op maandag 24 oktober 2016 10:10 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Haha ja dinsdag is bijna net zo kut
Walgelijk optimistisch figuurquote:Op maandag 24 oktober 2016 10:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga graag naar school. Dus maakt niet uit dat 't maandag is.
Ik weet wel hoe 't kan voelen om 40 uur per week op kantoor te zitten hoor. En dan kreeg ik er nog 0 voor betaald ook.quote:Op maandag 24 oktober 2016 10:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Walgelijk optimistisch figuurjouw tijd komt nog wel.
Je mag ze ook bacteriën noemen niels.quote:Op maandag 24 oktober 2016 10:30 schreef Kurovski het volgende:
De kleijne diertgens van Van Leeuwenhoek.
Uiteraard, je weet alles al. Gesproken als een echte puberquote:Op maandag 24 oktober 2016 10:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe 't kan voelen om 40 uur per week op kantoor te zitten hoor. En dan kreeg ik er nog 0 voor betaald ook.
Pessimisten
Het komt vanzelf met de jaren.quote:Op maandag 24 oktober 2016 10:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga ook graag naar school maar niet zo graag dat het me niet uitmaakt dat het maandag is
Ik ga liever naar school dan naar kantoorquote:Op maandag 24 oktober 2016 10:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga ook graag naar school maar niet zo graag dat het me niet uitmaakt dat het maandag is
Wat?quote:
Ik weet nog niet, kan me best voorstellen dat kantoor hier net zo prima is.. maar weenieeequote:Op maandag 24 oktober 2016 10:55 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik ga liever naar school dan naar kantoor
En jij als echte oude lul.quote:Op maandag 24 oktober 2016 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uiteraard, je weet alles al. Gesproken als een echte puber
De afkeer tegen maandag.quote:Op maandag 24 oktober 2016 10:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Ik weet nog niet, kan me best voorstellen dat kantoor hier net zo prima is.. maar weenieee.
Weet ik, ben ik ook.quote:
Ik nietquote:Op maandag 24 oktober 2016 10:55 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik ga liever naar school dan naar kantoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |