Want dat is niet zo? Het is geen bedrog als jouw heteroseksuele vader die jou nota bene heeft verwekt, ineens je moeder verlaat voor een man?quote:Op maandag 24 oktober 2016 06:41 schreef sweet_symphony het volgende:
In de 3 gevallen die ik ken, willen alle kinderen ook niks meer met hun vader te maken hebben en dat vind ik vreselijk. Alsof hij een bedrieger en een leugenaar is
Is het bedrog als je het zelf niet (zeker) weet? Het lijkt me dat wanneer je erachter komt je voorzichtig uit de kast komt en je niet 24 uur later al bij een andere man in bed ligt.quote:Op maandag 24 oktober 2016 06:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Want dat is niet zo? Het is geen bedrog als jouw heteroseksuele vader die jou nota bene heeft verwekt, ineens je moeder verlaat voor een man?
Hoe kan je dat zeggen over iemand die getrouwd is en kinderen heeft? Die heeft dan toch een keus gemaakt?!quote:Op maandag 24 oktober 2016 07:19 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Is het bedrog als je het zelf niet (zeker) weet?
quote:Op maandag 24 oktober 2016 08:02 schreef Jordy-B het volgende:
Hoe kan je dat zeggen over iemand die getrouwd is en kinderen heeft? Die heeft dan toch een keus gemaakt?!
Mwah... mensen veranderen. Ik vind het niet realistisch om te denken dat 100% van de mensen bij elkaar blijft, door alle veranderingen heen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 08:30 schreef halfway het volgende:
Belachelijk dat dit soort figuren hun vrouw en kinderen in de steek laat omdat ze hun LUL achterna lopen!
Ja, dat hebben er wel meer. Hoeveel huwelijken eindigen in een scheiding tegenwoordig? En omdat je uit de kast komt mag je niet weg bij je vrouw of zo? Wat wil jij dan, dat zo'n stel tegen heug en meug bij elkaar blijft? Nou DAT is gezellig voor de kids.quote:Op maandag 24 oktober 2016 08:02 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hoe kan je dat zeggen over iemand die getrouwd is en kinderen heeft? Die heeft dan toch een keus gemaakt?!
Ineens besloten hebt... volgens mij snap jij niet hoe dat werkt.quote:Het kan nog zo sneu zijn dat zo'n persoon met zichzelf in de knoop zit, maar als je een langdurige relatie (waaruit kinderen zijn ontstaan) verbreekt, omdat je ineens besloten hebt dat je een andere geaardheid hebt, heb je gewoon de kluit belazerd.
"Dit soort figuren"? Het zijn over het algemeen hetero's die hun vrouw en kinderen in de steek laten, omdat ze een andere KUT achterna lopen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 08:30 schreef halfway het volgende:
Belachelijk dat dit soort figuren hun vrouw en kinderen in de steek laat omdat ze hun LUL achterna lopen!
Bekrompen? Zonder gezinnen stort de hele maatschappij in elkaar.quote:Op maandag 24 oktober 2016 08:53 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ja, dat hebben er wel meer. Hoeveel huwelijken eindigen in een scheiding tegenwoordig? En omdat je uit de kast komt mag je niet weg bij je vrouw of zo? Wat wil jij dan, dat zo'n stel tegen heug en meug bij elkaar blijft? Nou DAT is gezellig voor de kids.
[..]
Ineens besloten hebt... volgens mij snap jij niet hoe dat werkt.
Ik ken zat homo's die in hun jongere jaren probeerden hetero te zijn, bijvoorbeeld omdat ze hun geaardheid nog niet accepteerden of onder druk van de familie. Of ze waren het zich nog niet bewust, deden wat vrienden deden, wat de norm was... vriendin, trouwen, kinderen, huisje, boompje, beestje... zo bekrompen is men over het algemeen nog steeds, wat er vanaf wijkt wordt argwanend bekeken of afgefakkeld. Dat je er op latere leeftijd achterkomt dat er alternatieven zijn en dat dat heterohuwelijk niet het geluk brengt dat je had verwacht is niet meer dan logisch in ons intolerante land.
Dat is gewoon gezond gedrag en niets afwijkends aan.quote:Op maandag 24 oktober 2016 08:56 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
"Dit soort figuren"? Het zijn over het algemeen hetero's die hun vrouw en kinderen in de steek laten, omdat ze een andere KUT achterna lopen.
Recht praten wat krom is.quote:Op maandag 24 oktober 2016 08:58 schreef Isegrim het volgende:
Dat is wat homofobie doet. Mensen ertoe drijven om hun echte ik zelfs voor zichzelf te verstoppen.
Ik zou niet boos zijn. Ik zou alleen maar heel verdrietig zijn dat iemand zo vreselijk lang niet zichzelf heeft kunnen zijn. Dat is geen liegen en bedriegen. Zo zie ik dat in elk geval niet.
Soms denk je iemand te kennen en blijkt dat toch niet zo te zijn. Dat komt voor, ook in relaties die voor de buitenwereld prima lijken.quote:Op maandag 24 oktober 2016 09:00 schreef JeMoeder het volgende:
Als je als vrouw na 10 jaar huwelijk niet doorhebt dat je man homoseksueel is dan is er sowieso iets goed mis in je huwelijk.
Het is bekrompen dat mensen van anderen eisen dat ze een heterorelatie aangaan en kinderen krijgen "voor de maatschappij" en vooral niet buiten de deur neuken.quote:Op maandag 24 oktober 2016 08:57 schreef halfway het volgende:
[..]
Bekrompen? Zonder gezinnen stort de hele maatschappij in elkaar.
quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 24 oktober 2016 09:04 schreef Pietverdriet het volgende:
De homofoobjes hier laten goed zien waar de oorzaak van dit probleem zit. Als men niet zo homofoob was hadden deze mannen nooit in de kast gezeten
quote:Op maandag 24 oktober 2016 09:04 schreef Pietverdriet het volgende:
De homofoobjes hier laten goed zien waar de oorzaak van dit probleem zit. Als men niet zo homofoob was hadden deze mannen nooit in de kast gezeten
QFT.quote:Op maandag 24 oktober 2016 09:04 schreef Pietverdriet het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |