Kom in mijn scquote:
beetje raar dat ze overdreven modererenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 03:47 schreef richolio het volgende:
[..]
Kom in mijn sc
YNG richolio SC nu al legendarisch (moet wel morgenochtend op slot)
Jij laat je duidelijk niet voor het karretje spannen door een of andere popie jopie moderator.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
paxcon en ik zouden gaan modden maar iemand heeft fylax en die andere Jan Doedel gepushed
Helaas ja, jij had moderator moeten wordenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 06:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beetje raar dat ze overdreven modereren
dat was ook mijn voorstelquote:Op woensdag 26 oktober 2016 14:44 schreef richolio het volgende:
[..]
Helaas ja, jij had moderator moeten worden
geloof jij dat jezus voor jou stierf (en dat hij aan het smaadlijk kruis jouw eeuwig heil verwierf)quote:
Hoiquote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
geloof jij dat jezus voor jou stierf (en dat hij aan het smaadlijk kruis jouw eeuwig heil verwierf)
nee joh ik geloof niet in sprookjesquote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
geloof jij dat jezus voor jou stierf (en dat hij aan het smaadlijk kruis jouw eeuwig heil verwierf)
Mooi.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:45 schreef Elan het volgende:
"Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people." - Eleanor Roosevelt
wat moet je in bratislavaquote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
excuus was de hele dag op reis.
toen je at voeg wel.
ben nu in bratislava.
jaquote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
chillen. Beetje reizen toch. Woon nu in praag he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |