eeh huh?quote:Op maandag 24 oktober 2016 02:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
de amerikaanse gebarentaal is de voertaal hier. de docenten en studenten gebruiken het, met engels als ondersteuning.
zit je op een speciale uni voor doven?quote:
geen speciale uni, een gewone uni voor doven en slechthorendenquote:Op maandag 24 oktober 2016 02:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
zit je op een speciale uni voor doven?
Ben je echt doof dan?quote:Op maandag 24 oktober 2016 02:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen speciale uni, een gewone uni voor doven en slechthorenden
Ooh dat wist ik niet, bijzonder zeg. maar gebarentaal is dus geen internationale taal ofzo?quote:Op maandag 24 oktober 2016 02:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen speciale uni, een gewone uni voor doven en slechthorenden
neh, verschilt per land.quote:Op maandag 24 oktober 2016 02:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ooh dat wist ik niet, bijzonder zeg. maar gebarentaal is dus geen internationale taal ofzo?
ligt eraan hoe je t bekijktquote:
Is*quote:
ah bijzonder, maar lijken ze wel op elkaar dan? Of moet je in feite eigelijk een totaal nieuwe taal leren?quote:Op maandag 24 oktober 2016 02:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
neh, verschilt per land.
ASL = American Sign Language
NGT = Nederlandse GebarenTaal
En dan heb je ook nog BSL (British) en tientallen andere
nee, totaal niet. ASL is een echte nieuwe, andere taalquote:Op maandag 24 oktober 2016 02:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ah bijzonder, maar lijken ze wel op elkaar dan? Of moet je in feite eigelijk een totaal nieuwe taal leren?
ghehequote:Op maandag 24 oktober 2016 02:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee, totaal niet. ASL is een echte nieuwe, andere taal
maar na 2 maanden ben ik wel goed geworden in ASL. leer iedere dag weer nieuwe gebaren bij.
en ik heb een paar keer geskype met mn vrienden in nederland die ook doof zijn, en ik ben de nederlandse gebarentaal zowat vergeten
trustenquote:Op maandag 24 oktober 2016 02:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ghehe![]()
[ afbeelding ]
Anyway, ik ga slapen nu. Want morgen maar weer leren voor tentamen enzo
Beide vrouwtjes cute af in de gifquote:Op maandag 24 oktober 2016 02:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ghehe![]()
[ afbeelding ]
Anyway, ik ga slapen nu. Want morgen maar weer leren voor tentamen enzo
kan niet inschatten hoeveel dat is, maar zal wel kut zijnquote:Op maandag 24 oktober 2016 02:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
ligt eraan hoe je t bekijkt
in feite heb ik 120> dB verlies
120 dB is de maximale.quote:Op maandag 24 oktober 2016 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kan niet inschatten hoeveel dat is, maar zal wel kut zijn
Huh, nee hoor?quote:Op maandag 24 oktober 2016 02:31 schreef Fok-it het volgende:
Er worden toch per gebaar meerdere letters tegelijk gebruikt?
Doof.quote:Op maandag 24 oktober 2016 02:31 schreef Fylax het volgende:
Als jullie moesten kiezen: doof of blind?
Doofquote:Op maandag 24 oktober 2016 02:31 schreef Fylax het volgende:
Als jullie moesten kiezen: doof of blind?
Oh dacht ik. Dus als iemand zijj naam zegt gaat het echt met 20 gebaren als iemand een lange naam heeft?quote:Op maandag 24 oktober 2016 02:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Huh, nee hoor?
Woorden wel. Voor letters gebruiken ze het handalfabet.
Damnquote:Op maandag 24 oktober 2016 02:32 schreef Etsu het volgende:
Mijn kamergenoot heeft syndroom van Usher en is doof. Over een paar jaar is hij ook blind.![]()
Vind het wel zielig
Ja, en de meeste mensen hebben een eigen naamgebaar, dus die gebruiken we dan als we het over iemand hebben.quote:Op maandag 24 oktober 2016 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dacht ik. Dus als iemand zijj naam zegt gaat het echt met 20 gebaren als iemand een lange naam heeft?
Wel zo handig jaquote:Op maandag 24 oktober 2016 02:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, en de meeste mensen hebben een eigen naamgebaar, dus die gebruiken we dan als we het over iemand hebben.
Alleen soms wel oppassen geblazen, want iedereen hier kan mee'luisteren', dus roddelen lijkt me niet zo verstandigquote:
Op die uni zit ik nu.quote:Op maandag 24 oktober 2016 02:34 schreef Fylax het volgende:
Ik kijk wel eens mee als mn moeder Switched at Birth kijkt
maar dan voor z'n mondquote:Op maandag 24 oktober 2016 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken Etsu`s naamgebaar ook al uit m`n hoofd
Thanksquote:Op maandag 24 oktober 2016 02:36 schreef Etsu het volgende:
Aaaaaaaaah Fyllie, je hebt het goed gedaan voor de eerste keer
Beetje oefenen nog.
Dit is geen grap, maar een tijdje hebben mensen dat naamgebaar gebruikt als ze het over mij hadden.quote:Op maandag 24 oktober 2016 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken Etsu`s naamgebaar ook al uit m`n hoofd
Zit je daarom daar?quote:Op maandag 24 oktober 2016 02:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit is geen grap, maar een tijdje hebben mensen dat naamgebaar gebruikt als ze het over mij hadden.
Beetje meelachen en wegkijken, toen hielden ze op.
Misschien eens de ochtenden met de nachten omdraaien.quote:Op maandag 24 oktober 2016 02:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is al laat hier, geen moeilijke vragen stellen.
Na jarenlange ervaring is gebleken dat in de ochtend slapen voor mij de meest economische oplossing is.quote:Op maandag 24 oktober 2016 02:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien eens de ochtenden met de nachten omdraaien.
fapzequote:Op maandag 24 oktober 2016 02:46 schreef Etsu het volgende:
Ik ga even douchen
en dan fris m'n bedje in, boh
suc6quote:Op maandag 24 oktober 2016 02:46 schreef Etsu het volgende:
Ik ga even douchen
en dan fris m'n bedje in, boh
Trustenquote:Op maandag 24 oktober 2016 02:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heerlijk wat VI momentjes gekeken voor het slapen gaan
Trusten
doe ik alleen in mn eigen bedquote:
je kan zelf een tv meebrengen, iets wat de amerikaanse studenten ook wel doen hierquote:Op maandag 24 oktober 2016 03:07 schreef Fylax het volgende:
ik zou echt jammer vinden als ik geen tv had daar.
ik ben serieverslaafd dus zou echt elke avond aan de buis hangen om mn favo series te kijken
een watquote:Op maandag 24 oktober 2016 03:09 schreef Etsu het volgende:
ik heb wel een wandtapijthebben veel amerikaanse studenten ook hier
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerst was de muur wit en dat vonden mn kamergenoot en ik saai; zodoende.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2016 03:13:47 ]
Jij ookquote:Op maandag 24 oktober 2016 03:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga even een filmpje kijken
Trusten alvast
quote:Op maandag 24 oktober 2016 03:13 schreef Etsu het volgende:
[..]sow je kan nog een tijdje flink schijten zie ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerst was de muur wit en dat vonden mn kamergenoot en ik saai; zodoende.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
sow je kan nog een tijdje flink schijten zie ik.
Hoi Stijn.quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie een verband met de stillere Elan.
nouja zegquote:Op maandag 24 oktober 2016 23:50 schreef Mortaxx het volgende:
Moest weer grinniken om de TT. Domme etsu
Dit zie je verkeerd.quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mooi zo, houd hem daar aub. Dat is jouw taak als moderator.
Prima, die zijn er zo.quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik sta nu bij je voor de deur
Doe even open. Of bel de politie.
Oh, nou, ik zal een officieel verzoek indienen bij yvonne om dit te toevoegen in je takenpakket als moderator.quote:
Succes met dit gedoemd te falen verzoekje.quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, nou, ik zal een officieel verzoek indienen bij yvonne om dit te toevoegen in je takenpakket als moderator.
quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Succes met dit gedoemd te falen verzoekje.
Nah, duur grapje.quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou jij een gekloonde hond willen?
ALS JE WEL TIJD HAD VOOR EEN HOND.quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan heb ik alsnog geen tijd voor een hond.
Het antwoord is toch wel duidelijk?quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ALS JE WEL TIJD HAD VOOR EEN HOND.
Doe eens niet zo moeilijk.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pleur op man.
Ik ben er weer vandoor.
Alsjeblieft zeg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jullie lijken wel getrouwd saampjes
Nu heb ik ook zin in MacDonalds.quote:
met jouw formaat beter van nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu heb ik ook zin in MacDonalds.
Moet dan bus pakken naar Union Station, daar is een MacDonalds.
doe even aardig zegquote:
aardig of eerlijk?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
doe even aardig zeg
ik ben hartstikke slank
je moest eens wetenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
en tussentijds had je nog een jeweetwel
stoute jongen ben je ook
at er ook een banaantje in en wat vruchten uit de diepvriesquote:
Ik lig tegenwoordig vrij standaard tussen 12 en 1 bij moeders de vrouw in bed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ook. Social jetlag hakte er weer flink in vanochtend.
lekker ritmequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik lig tegenwoordig vrij standaard tussen 12 en 1 bij moeders de vrouw in bed.
#burgerlijkritmetje
En standaard 6-7 uit mezelf wakker.
gezond hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
at er ook een banaantje in en wat vruchten uit de diepvries
ja, daarna banaantje eten en kop thee drinken.quote:
6 kg afgevallen sinds trouwerij.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
gezond hoor
ik ben ietsje aangekomen laatste tijd
hoe komt datquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
6 kg afgevallen sinds trouwerij.
Niet goed, Ets. Helemaal niet goed.
ik de laatste tijd ookquote:
wat doe je eraan hequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik de laatste tijd ook
als in ongezonde troep
ja zei ik alquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
gezond hoor
ik ben ietsje aangekomen laatste tijd
ga naar gymmaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb een matje gekocht om te kunnen trainen op de kamer
vervelendquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Moet wachten tot beddengoed droog is.
Bah.
Nogal.quote:
nee man daar word ik zo vermoeiend vanquote:
hoezo insquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nogal.
Heb een dispuut met onze schoonmaakster he ets
Ik zal het je vertellen.quote:
Smerig.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:40 schreef Mortaxx het volgende:
Ik maak ook nooit schoon wat niemand ziet
jeetjequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zal het je vertellen.
Het begon toen ze de laatste weken soms dingen in huis verplaatste.
Ik kan daar heel slecht tegen met mn OCD.
Dus ik had gevraagd of ze dat niet wilde doen. Zou ze doen.
Maar wat schetst mijn verbazing, donderdag had ze gewoon kussens verplaatst en dingen verplaats. Walgelijk.
Toen was het dispuut begonnen.
En ik ging vandaag zelf schoonmaken, en toen zag ik dat ze veel plekken overslaat met poetsen die op het oog niet zichtbaar zijn.![]()
Ja, laat dat maar aan mijn over.quote:
ja zou ook doenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, laat dat maar aan mijn over.
Maar denk dat ze ontslag krijgt.
gewoon advertentie zettenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel weer gedoe om nieuwe te zoeken.
Jij bent gek ga niet zomaar door advertentie eentje uitkiezenquote:
Dit is niet goed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:50 schreef Mortaxx het volgende:
Zou haar tweede kans geven. Je weet nooit wat je er voor terugkrijgt als je ander neemt
hoe ga je er een vinden danquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij bent gek ga niet zomaar door advertentie eentje uitkiezen
Ik heb dat snel door.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:57 schreef Lokasenna het volgende:
Volgens mij zou een schoonmaakster zo mijn halve huis leeg kunnen jatten voor ik iets door zou hebben. Ik zie het nooit als er iets veranderd is.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zou geen vreemde in mijn huis laten, veel te paranoia voor
owquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
die zijn van mij wel erg groot
Dat zou bij mij dus niet lukken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:57 schreef Lokasenna het volgende:
Volgens mij zou een schoonmaakster zo mijn halve huis leeg kunnen jatten voor ik iets door zou hebben. Ik zie het nooit als er iets veranderd is.
Dankquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Nou, gefeliciteerd Fylax.
Maak er wat moois van.
Kloptquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
4 functies nu al Fylie.
Heb je niks te doen overdag?
2 bekertjes achter elkaar. Niks mis meequote:
Ziet er goed uitquote:
En savonds weer?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen geen plek waar je 's avonds uitgebreid gaat dineren.
Maar prima voor een lunchje.
Niet weer aziatisch gok ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, 's avonds ergens anders gegeten.
Nee, zo'n hippe burgertent met moeders de vrouw na haar coschappen.quote:
Hebben ze in Nederland ook heel veel tegenwoordig ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, zo'n hippe burgertent met moeders de vrouw na haar coschappen.
Word je niet vrolijk van, wel degelijk eten.
4 pond voor glas chaudfontaine genot.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hebben ze in Nederland ook heel veel tegenwoordig ja.
Gastronomische burgers noemen ze die
En dan met wijn serveren enzo.
En waar liggen die?quote:
Nee dat is meer wat voor jou tussen die pubergrietjesquote:
Oh, dat is volgende maand alweer uitgestorven joh, net als al die andere schijtlollige foraquote:
paxcon en ik zouden gaan modden maar iemand heeft fylax en die andere Jan Doedel gepushedquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee dat is meer wat voor jou tussen die pubergrietjes
weet nog steeds geen winterjas mortiequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
paxcon en ik zouden gaan modden maar iemand heeft fylax en die andere Jan Doedel gepushed
vraag je eega om adviesquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet nog steeds geen winterjas mortie
Moet je snel dit topic volposten danquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja iedere keer
Krijg er hoofdpijn van
pff zoveel posts zijn dat nogquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet je snel dit topic volposten dan
Kom in mijn scquote:
beetje raar dat ze overdreven modererenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 03:47 schreef richolio het volgende:
[..]
Kom in mijn sc
YNG richolio SC nu al legendarisch (moet wel morgenochtend op slot)
Jij laat je duidelijk niet voor het karretje spannen door een of andere popie jopie moderator.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
paxcon en ik zouden gaan modden maar iemand heeft fylax en die andere Jan Doedel gepushed
Helaas ja, jij had moderator moeten wordenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 06:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beetje raar dat ze overdreven modereren
dat was ook mijn voorstelquote:Op woensdag 26 oktober 2016 14:44 schreef richolio het volgende:
[..]
Helaas ja, jij had moderator moeten worden
geloof jij dat jezus voor jou stierf (en dat hij aan het smaadlijk kruis jouw eeuwig heil verwierf)quote:
Hoiquote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
geloof jij dat jezus voor jou stierf (en dat hij aan het smaadlijk kruis jouw eeuwig heil verwierf)
nee joh ik geloof niet in sprookjesquote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
geloof jij dat jezus voor jou stierf (en dat hij aan het smaadlijk kruis jouw eeuwig heil verwierf)
Mooi.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:45 schreef Elan het volgende:
"Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people." - Eleanor Roosevelt
wat moet je in bratislavaquote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
excuus was de hele dag op reis.
toen je at voeg wel.
ben nu in bratislava.
jaquote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
chillen. Beetje reizen toch. Woon nu in praag he
aan wie dit keerquote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb mn huis weer verhuurd he
tot mei
dus ik heb money en ik betaal voor jou
ben wel in italie over anderhalf weekquote:
wtf zoveelquote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
aan een PhD-kandidaat van het UMCG
1000 euro per maand, ik vind het prima.
van de huidige krijg ik 1500quote:
Beetje eten beetje wijntjes wegtikken beetje slenteren beetje aardbevinkje. Wat ga jij doenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben wel in italie over anderhalf week
echt heel lang niet in italie geweest
In deze maatschappij kom je nergens zomaar op.quote:
shoppen vooralquote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:23 schreef Flippiee het volgende:
Beetje eten beetje wijntjes wegtikken beetje slenteren beetje aardbevinkje. Wat ga jij doen
Leuk leuk leuk.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
shoppen vooral
kathedraaltje bezoeken
lekker eten
denk nietquote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Leuk leuk leuk.
Hopelijk nog goed weer.
is dat jouw huis danquote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
van de huidige krijg ik 1500
1500x3=4500
1000x5=5000 (en hij gaat half november erin, dus halve maand huur erbij)
10.000 simpel verdiend
godverdomme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |