owquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
die zijn van mij wel erg groot
Dat zou bij mij dus niet lukken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:57 schreef Lokasenna het volgende:
Volgens mij zou een schoonmaakster zo mijn halve huis leeg kunnen jatten voor ik iets door zou hebben. Ik zie het nooit als er iets veranderd is.
Dankquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Nou, gefeliciteerd Fylax.
Maak er wat moois van.
Kloptquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
4 functies nu al Fylie.
Heb je niks te doen overdag?
2 bekertjes achter elkaar. Niks mis meequote:
Ziet er goed uitquote:
En savonds weer?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen geen plek waar je 's avonds uitgebreid gaat dineren.
Maar prima voor een lunchje.
Niet weer aziatisch gok ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, 's avonds ergens anders gegeten.
Nee, zo'n hippe burgertent met moeders de vrouw na haar coschappen.quote:
Hebben ze in Nederland ook heel veel tegenwoordig ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, zo'n hippe burgertent met moeders de vrouw na haar coschappen.
Word je niet vrolijk van, wel degelijk eten.
4 pond voor glas chaudfontaine genot.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hebben ze in Nederland ook heel veel tegenwoordig ja.
Gastronomische burgers noemen ze die
En dan met wijn serveren enzo.
En waar liggen die?quote:
Nee dat is meer wat voor jou tussen die pubergrietjesquote:
Oh, dat is volgende maand alweer uitgestorven joh, net als al die andere schijtlollige foraquote:
paxcon en ik zouden gaan modden maar iemand heeft fylax en die andere Jan Doedel gepushedquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee dat is meer wat voor jou tussen die pubergrietjes
weet nog steeds geen winterjas mortiequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
paxcon en ik zouden gaan modden maar iemand heeft fylax en die andere Jan Doedel gepushed
vraag je eega om adviesquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet nog steeds geen winterjas mortie
Moet je snel dit topic volposten danquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja iedere keer
Krijg er hoofdpijn van
pff zoveel posts zijn dat nogquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet je snel dit topic volposten dan
Kom in mijn scquote:
beetje raar dat ze overdreven modererenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 03:47 schreef richolio het volgende:
[..]
Kom in mijn sc
YNG richolio SC nu al legendarisch (moet wel morgenochtend op slot)
Jij laat je duidelijk niet voor het karretje spannen door een of andere popie jopie moderator.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
paxcon en ik zouden gaan modden maar iemand heeft fylax en die andere Jan Doedel gepushed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |